برومند: در مورد بازگشت کی‌روش برای فدراسیون متأسفم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: من یکی از منتقدان کی‌روش هستم، چون معتقدم در کشورمان افرادی هستند که با بهر‌ه‌گیری از امکانات خوب نتایج قابل قبول‌تری نسبت به وی خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،پرویز برومند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مورد حضور کارلوس کی‌روش در کشورمان در حال حاضر تصمیم‌گیری بر عهده فدراسیون است ما باید ببینیم کی‌روش برای ایران در جام جهانی چه کاری انجام داده و باید مربی در حد سطح فوتبال خود بخواهیم و نباید اجازه بدهیم که یک مربی خارجی برای تیم ملی شرط گذاری کند.
 
وی ادامه داد: اعتقاد من به مربی ایرانی است و این در حالی است که ما برای کی‌روش شرایط مناسب را فراهم می‌کنیم اما برای مربی‌های ایرانی امکانات لازم را محیا نکرده‌ایم و این عادت بد ما است که به این گزینه‌های وطنی همچون قلعه‌نوعی‌ها اعتماد نمی‌کنیم.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه مربی‌گری‌ این فرد پرتغالی را قبول کردیم ولی ارزش این همه هزینه را ندارد، در کل برای فدراسیون متأسفم که این چنین قراردادهایی را می‌پذیرد و این در حالی است که در وطن افراد بهتر و با دانش‌تری برای نشستن بر روی نیمکت تیم ملی حضور دارند.
 
وی در پایان گفت: در مورد استقلال این تیم مدعی اصلی قهرمانی است فروزان در حال حاضر بهترین عملکرد را داشته و می‌توان گفت که در حد و اندازه تیم استقلال است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  1  =