قطع آب مشترکین پرمصرف آغاز شد

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از جدیت قطع آب مشترکین پرمصرف که به اخطارها توجه ندارند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از جدیت قطع آب مشترکین پرمصرف که به اخطارها توجه ندارند خبر داد وگفت: الگوی مصرف یکسانی برای قطع آب در کشور مشخص نشده بلکه با توجه به ملاحظات اقلیمی، تعداد جمعیت و خانوار و بزرگی شهر و روستا این اقدام صورت می گیرد.

حمیدرضا جانباز درجمع خبرنگاران در حاشیه مراسم امضای قرارداد با بخش خصوصی در راستای اجرای طرح‌های آب و فاضلاب گفت: در حال حاضر قطع آب مشترکین پر مصرف در شهرهایی که دچار بحران هستند از جمله اصفهان در حال انجام است و در تهران نیز این کار صورت خواهد گرفت.

وی در مورد اعمال جریمه نیز تصریح کرد: ممکن است برخی از مشترکین وضع مالی خوبی داشته باشند و جریمه ها را نیز پرداخت کنند اما قطع آب می تواند به این مساله کمک کند که حق سایرین را نیز رعایت کند.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر این‌که قطع آب مشترکین پر مصرف آخرین راهکار وزارت نیرو در مدیریت مصرف است در مورد تکرار قطع آب که زمان آن در یک دوره محدود خواهد بود گفت: با در نظر گرفتن حداقل نیازهای سلامت و بهداشت در صورت نیاز این کار صورت می گیرد.

جانباز در مورد قطع آب در ساعات پیک یا غیر پیک نیز گفت: در این زمینه حتما ملاحظات بهداشتی صورت خواهد گرفت و تلاش می‌شود تا مشکلی برای مشترکین پیش نیاید.

20 فراخوان برای مشارکت بخش خصوصی در طر‌ح‌های روستایی

وی با تاکید بر این‌که 20 فراخوان برای ایجاد شبکه در جاهایی که با تانکر آبرسانی می‌شود گفت: تا دو هفته دیگر فراخوان اعلام می شود و بخش خصوصی علاوه بر بخش شهری از این پس در بخش روستایی مشارکت خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  87  =  97