خاتمی به موضوع رفع حصر ورود نکرده است

محمد جواد حق شناس ،عضو شورای مرکزی اعتماد ملی گفت: خاتمی به هیچ وجه تاکنون به موضوع رفع حصر ورود نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از آریا: خاتمی به هیچ وجه تاکنون به موضوع رفع حصر ورود نکرده است.

محمد جواد حق شناس ،عضو شورای مرکزی اعتماد ملی درباره مسائل سیاسی روز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

این فعال سیاسی در بخشی از این گفتگو درباره کابینه روحانی گفت:اگرچه جریان اصلاحات همچنان از آقای روحانی و دولت ایشان حمایت می کند اما نسبت به کابینه انتقادات جدی دارد .درواقع از زمانی که آقای روحانی کابینه اش را معرفی کرد تا به امروز این انتقادات وجود دارد.

وی تاکید کرد:اصلاح طلبان نسبت به عملکرد اقتصادی دولت نیز انتقاداتی دارند به عنوان مثال اشکالاتی که درزمان توزیع سبد کالا به وجود آمد یا حتی در انتخاب استانداران نیز همچنان مشکلاتی وجود دارد.

حق شناس انتقاد به برخی مواضع رییس جمهور را نیز وارد دانست اما درعین حال گفت:اصلاح طلبان با وجود تمام اشکالات در دولت اما انکار نمی کنند که همچنان در حمایت از دولت قدم برمی دارند.

وی تقویت کابینه را ضروری دانست و تاکید کرد:متاسفانه در هشت سال گذشته خرابی های بسیاری در حوزه های سیاست خارجی و اقتصاد کشور حادث شده است و لطمات جدی در اعتماد مردم نسبت به نظام سیاسی وارد شد که البته انتخابات 93ترمیمی بود برای کسب اعتماد مجدد  مردم به نظام.

ازاین رو بنده معتقدم دولت روحانی فرصت دوباره ای برای نظام است که شاید دیگر تکرار نشود لذا باید از این فرصت حداکثر استفاده را کرد  البته این به این معنا نیست که اگر دولت تحت تاثیر فشار، افردی را به مجلس معرفی کرده درحال حاضرآقای روحانی  نتواند در کابینه تجدید نظر کند و مجموعه ای کارآمدتر ، مقتدرتر  و هماهنگ تر با برنامه و وعده های  خود در کنار هم تعریف کند.

حق شناس دربخش دیگری از این گفتگو درباره نقش خاتمی در رفع حصر نیز گفت:آقای خاتمی به هیچ وجه تاکنون در این حوزه ورود نکرده اند البته شاید ایشان برای حل ماجرا خواسته باشند کمکی کنند اما تاکنون ورود به این موضوع نداشته است.

وی تاکید کرد:بنده ادامه حصر را به مصلحت هیچ کس نمی دانم همانطور که اتفاقات 88به نفع هیچ کس نبود.

عضو حزب اعتماد ملی گفت:اگر تلاش هایی که مرحوم عسگراولادی برای رفع حصر آغاز کردند و آقای مطهری به تنهایی دنبال کرد ،مجموعه ای از درون جریان اصولگرا هم این تلاش ها را دنبال می کردند خیلی می توانست در رفع حصر اثربخش باشد درواقع ورود افراد اصولگرا یا حتی مراجع در حد و اندازه و هم وزن آقای عسگراولادی درجهت رفع حصر موثرترین کار می تواند باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7