جزئیات محصولات بانک دی تشریح شد

همزمان با برگزاری بیست و پنجمین کنفرانس بانکداری اسلامی در نمایشگاه جانبی آن محصولات و خدمات جدید بانک دی معرفی و تشریح خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در این نمایشگاه که در روزهای دهم و یازدهم شهریورماه در حاشیه کنفرانس بانکداری اسلامی برپاست بانک دی علاوه بر معرفی محصولات جدید خود از چند فعالیت در حوزه بانکداری اسلامی رونمایی می‌کند.
طرح‌های بانکی مسکن‌سازان با شعار "فردا ساختنی است" و مشاغل و متخصصان با شعار "هم قدم با هر قدم" دو طرحی هستند که هفته گذشته از آنها رونمایی شده و همزمان با برگزاری نمایشگاه بانکداری اسلامی جزئیات آنها از سوی مدیران ارشد بانک تشریح خواهد شد.
همچنین معاونت منابع انسانی بانک دی در این نمایشگاه علاوه بر رونمایی از نرم‌افزار جامع منابع انسانی، به تشریح فعالیت‌های بانک دی در زمینه بانکداری اسلامی و ارائه آموزش‌ها به کارکنان بانک در این راستا خواهد پرداخت.
معرفی فصلنامه "توسعه بانکداری و مالیه اسلامی" که به زودی از سوی بانک دی منتشر خواهد شد از دیگر برنامه‌های غرفه بانک دی در این نمایشگاه است.
علاوه بر این، فصلنامه "اقتصاد و بانکداری اسلامی" که با حمایت بانک دی منتشر می‌شود و نیز کتاب "سازمان‌های پولی و مالی بین‌المللی و ادغام‌های اقتصادی" تالیف دکتر محمود روزبهان ـ عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی ـ در نمایشگاه بانکداری اسلامی رونمایی می‌شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  9  =