حال و هوای این روزهای «حبیب» در ایران

اینجا شهرک چهارصد دستگاه است. شهرکی کوچک در رامسر. جایی در مرکز شهر. خیابان کاخ را که به سمت دریا بروید، به شهرک می رسید. الان چند ماهی می شود که ویلایی ساده در این شهرک برای اهالی رامسر خبرساز شده؛ ویلایی که حبیب در آن زندگی می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از هفته نامه تماشاگران امروز: اینجا شهرک چهارصد دستگاه است. شهرکی کوچک در رامسر. جایی در مرکز شهر. خیابان کاخ را که به سمت دریا بروید، به شهرک می رسید. شهرکی که 17 خیابان دارد و یکی از شیک ترین بخش های رامسر به حساب می آید اما الان چند ماهی می شود که ویلایی ساده در این شهرک برای اهالی رامسر خبرساز شده؛ ویلایی که حبیب در آن زندگی می کند.

چهارصد دستگاه، انتهای خیابان سیزدهم

شاید نیازی به توضیح نباشد که شهرک چهارصد دستگاه، 400 ویلا دارد؛ ویلاهایی که قیمت بعضی از آنها به بالای یک میلیارد تومان هم می رسد اما این ویلا که حبیب محبیان در آن زندگی می کند نسبت به ویلاهای دیگر شهرک چهارصد دستگاه متمایز است. او از سال 1388 که از آمریکا به ایران برگشت، مستقیم به رامسر رفت اما چرا رامسر؟ شاید ابتدا تصور شود که حبیب محبیان اصالتی مازندرانی دارد اما در صفحه رسمی حبیب در سایت ویکی پدیا نوشته شده: «حبیب در 4 مهر ماه سال 1331 در شمیران تهران متولد شد. البته بعضی از سایت های خبری محل تولد او را آذربایجان غربی می دانند.

او 3 سالی را در ارومیه سپری کرده و چند سالی را هم در تبریز گذراند، سپس همراه خانواده اش به تهران آمد و در محله شمیران ساکن شد.» پس با این حساب چرا حبیب پس از بازگشت به ایران، مازندران را برای زندگی انتخاب کرد؟
 

مرد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  8  =