عراقچی: برخی از تحریم خوشحال می شوند

عراقچی: من تخریبگران خارجی را خوب می‌شناسم و می‌دانم چه طرف‌هایی هم در منطقه و هم در سطوح فرامنطقه از رسیدن به توافق ضرر می‌کنند اما در داخل کشور ما با یک دسته از مخالفان مواجه هستیم که واقعاً دغدغه دارند و به آنها احترام می‌گذاریم و در حد مقدورات خود به آنها پاسخ دادیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از خبرآنلاین: عراقچی معاون وزیر خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره هسته ای در باره کسانی که علیه مذاکرات دست به تخریب می زنند گفت: من تخریبگران خارجی را خوب می‌شناسم و می‌دانم چه طرف‌هایی هم در منطقه و هم در سطوح فرامنطقه از رسیدن به توافق ضرر می‌کنند اما در داخل کشور ما با یک دسته از مخالفان مواجه هستیم که واقعاً دغدغه دارند و به آنها احترام می‌گذاریم و در حد مقدورات خود به آنها پاسخ دادیم.

روزنامه ایران نوشت: عده‌ای هم هستند که با اغراض خاصی انتقاد می‌کنند. این‌ها منافع انقلابی مد نظرشان نیست بلکه دنباله روی منافع کوچک جناحی یا حزبی خودشان هستند. برخی منافع اقتصادی‌شان به تحریم‌ها متصل است و از این منظر، از لغو تحریم‌ها نگرانی دارند.

 این‌ها که صدای بلندی هم دارند همان‌هایی هستند که رئیس جمهوری از آنها به عنوان تخریبگر نام برده است و البته پاسخ آنها را هم می‌دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  18