انتشار نشریه الکترونیک بانک تجارت

همزمان با هفته بانکداری اسلامی ، روابط عمومی بانک تجارت اقدام به انتشار یک نشریه الکترونیک ویژه کارگزاران استانی روابط عمومی سازمانها و شرکتها با عنوان اختیار-مسئولیت-حرفه ای گرایی نموده است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این نشریه الکترونیک که با رویکرد معرفی دیدگاه های بانک تجارت در حوزه راهبری شبکه کارشناسان استانی روابط عمومی سازمانها و شرکتها منتشر شده مشتمل بر چند گفتگوی اختصاصی با تقی پورمدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، زارعیان رئیس روابط عمومی شرکت مخابرات ، سلطانی‌فر استاد ارتباطات و کاظم‌پور رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت و مقالاتی از احمد یحیایی ایله‌ای، پدرام الوندی و هوشنگ عباس‌زاده است. مصاحبه شوندگان و نویسندگان مقالات در این ویژه‌نامه به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص ارتقاء دانش و مهارت‌های ضروری برای کارگزاران استانی روابط عمومی بانک‌ها و سازمان‌های مشابه جهت ایفای موثرتر نقش‌های ارتباطی و پیشبرد خدمات سازمان پرداخته‌اند .
علاقمندان می توانند برای دسترسی به این نشریه الکترونیک به وب سایت بانک تجارت با نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کرده و با انتخاب نوار ابزار اخبار و اطلاعیه‌ها و بخش انتشارات، فایل این نشریه را دریافت کنند.
همچنین برای لینک مستقیم این نشریه   اینجا را کلیک کنید..
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  13  =  21