سامانه تسهیلات سیستم سفیر به بهره برداری رسید

در بانک توسعه صادرات ایران

مرکز امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات برنامه های نرم افزاری ارائه تسهیلات سیستم سفیر را در محیط عملیاتی شعب و واحدهای اجرایی را به بهره برداری رساند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این برنامه ها شامل نرم افزارهای مشارکت مدنی صادراتی مشارکت مدنی غیرصادراتی و تسهیلات سلف صادراتی هستند.

 بنابراین گزارش، نرم افزار تسهیلات مشارکت مدنی صادراتی برای اولین بار در بانک توسعه صادرات به طور کامل، اعم از قبل و بعد از مشکوک الوصول، عملیاتی شده است  و  تمام تراکنش های اصلی مشارکت مدنی صادراتی شامل انعقاد قرارداد، واریز سهم الشرکه بانک و مشتری، پرداخت سرمایه، وصول، تسویه، انتقال به طبقات غیرجاری، شناسایی سود در مقاطع تعهدی، بستن حساب در سررسید مشارکت را در بر می گیرد.

 امکانات موجود در نرم افزارهای  مشارکت مدنی صادراتی و تسهیلات سلف صادراتی محاسباتی چون تراکنش های اصلی ، محاسبات جرائم، نرخ سود ، بستن حساب در سررسید مشارکت و مسائلی از این دست را مقدور می کند.

این برنامه های نرم افزاری ازسی و یکم شهریور ماه سال‌جاری در شعب بانک توسعه صادرات قابل بهره برداری هستند.

بانک توسعه صادرات با توجه به تعداد کم شعب و لزوم انجام ماموریت های یک بانک توسعه ای نیازمند تقویت بانکداری الکترونیک است تا بتواند خدمات خود را در سراسر کشور به صادرکنندگان به طور آنلاین و با سرعت مناسب ارائه دهد.

در سند راهبردی چهار ساله بانک توسعه صادرات ایجاد و تحقق کامل بانکداری متمرکز و توسعه صددرصدی تمامی نرم افزارهای آن تا پایان سال 1396  یکی از بندهای مهم محول شده به  این بانک است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

87  +    =  90