زمان آغاز تحقیق و تفحص از صنعت بیمه

طراح تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه کشور با بیان اینکه ابتدای مهرماه سال جاری برنامه زمان‌بندی شده تحقیق و تفحص اعلام می‌شود، گفت: بررسی آخرین وضعیت تخلف شرکت بیمه ایران با توجه به سوابق قضایی یکی از مهم‌ترین محورهای تحقیق و تفحص است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از خانه ملت طراح تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه کشور با بیان اینکه ابتدای مهرماه سال جاری برنامه زمان‌بندی شده تحقیق و تفحص اعلام می‌شود، گفت: بررسی آخرین وضعیت تخلف شرکت بیمه ایران با توجه به سوابق قضایی یکی از مهم‌ترین محورهای تحقیق و تفحص است.
محمدرضا پورابراهیمی داورانی درباره آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور، گفت: برای شفاف شدن عملکرد صنعت بیمه کشور و همچنین رسیدگی به مشکلات این صنعت موضوع تحقیق و تفحص از این صنعت در مجلس کلید خورده است. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد: در جلسه اخیر کمیسیون اقتصادی با عضویت حسین‌زاده بحرینی، ندیمی، موسوی لارگانی، زارع، جلیلی، حسینی، تاجگردون، صرامی فروشانی، بیگی ئیلانلو، علیپور، عاشوری، نکو، مددی، حکیمی و اینجانب در هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه کشور موافقت شد. پورابراهیمی داورانی تصریح کرد: انتخابات هیات‌رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه کشور تا پایان هفته جاری انجام می‌شود تا رئیس مجلس شورای اسلامی احکام اعضای هیات تحقیق و تفحص را صادر کند. طراح تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه کشور گفت: کارهای مقدماتی تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه کشور نیمه دوم شهریور ماه آغاز و از ابتدای مهرماه سال جاری نیز برنامه زمان‌بندی شده تحقیق و تفحص اعلام می‌شود. به گفته طراحان، محورهای تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه به این شرح است:
بررسی و ارزیابی عملکرد سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌های بیمه خصوصی و دولتی و نرخ بازده شرکت‌ها؛ در صورت وجود تفاوت معنادار با نرخ بازده رایج و همچنین پایین بودن این نرخ، مشخص می‌شود که شرکت‌های بیمه در عمل به تعهداتشان و مدیریت عملکرد، ضعف داشته‌اند.
بررسی موضوع نظارت بیمه مرکزی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی و دولتی؛ که در حال حاضر ابهام در این موضوع وجود دارد که شرکت بیمه مرکزی به جای سیاست‌گذاری وارد بخش عملیاتی شده است.
  بررسی آخرین وضعیت تخلف شرکت بیمه ایران.
  بررسی انتصابات در حوزه‌های تخصصی صنعت بیمه کشور.
  بررسی رقابت منفی شرکت‌های بیمه.
  بررسی تخلفات در شرکت‌های بیمه خصوصی و دولتی.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2