رونالدو: من بهترین بازیکن جهان هستم

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید می‌گوید بهترین بازیکن جهان است. او در پاسخ به این سوال که خودش بهتر هست یا لیونل مسی، این گونه پاسخ داد: از نظر خودم من بهترینم. بار دیگر تکرار می‌کنم کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در سال 2013 توانست به چهار سال سلطه مسی بر فوتبال جهان پایان دهد و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود. او در گفت‌وگویی که با شبکه تلویزیونی TVI انجام داد، تاکید کرد که از نظر او خودش بهترین بازیکن جهان است. او گفت: در رسانه‌ها رقابت شدیدی بین من و دیگر بازیکنان وجود دارد اما در حقیقت کسی وجود ندارد که با او رقابت کنم. رابطه من با دیگر بازیکنان کاملا طبیعی و حرفه‌ای است. انکار نمی‌کنم که گاهی رقابت وجود دارد و این طبیعی است؛ چرا که همه ما می‌خواهیم بهترین باشیم و در پیروزی تیممان نقش داشته باشیم.

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید درباره رقابت با لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا این گونه گفت: من به چنین چیزی معتقد نیستم. گاهی اوقات به این نتیجه می‌رسم که بهتر از مسی هستم، همچنان که بعضی اوقات هم او بهتر از من است. هر دوی ما تلاش می‌کنیم تا بهترین باشیم و این طبیعی است. در حقیقت نمی‌توان همه را راضی نگه داشت اما باید به همه احترام گذاشت. باید به همه احترام بگذارم و تلاش کنم تا زندگی حرفه‌ای داشته باشم. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم.

رونالدو درباره این سوال که "تو بهتر هستی یا لیونل مسی؟" گفت: در فوتبال بهترین و بدترین وجود ندارد. هر بازیکنی تلاش می‌کند تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد و برای تیمش مفید باشد. همه ما می‌خواهیم بهترین باشیم و این طبیعی است. با این حال باید بگویم که از نظر خودم بهترین هستم و اصلا چیزی غیر از این وجود ندارد. بار دیگر تکرار می‌کنم که کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان است. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  ⁄  19  =