لایحه اصلاح قانون بیمه شخص ثالث به زودی تقدیم مجلس می شود

معاون پارلمانی وزارت اقتصاد

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت اقتصاد از تدوین لایحه اصلاح قانون بیمه شخص ثالث در دولت خبرداد و افزود: این لایحه به زودی به مجلس تقدیم می شود که با تصویب آن ،طرح اصلاح قانون بیمه شخص ثالث در مجلس از دستور کار خارج می شود .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از  ریسک نیوز،علی اصغر یوسف نژاد ، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت اقتصاد ،در گفتگو با خبرنگار" ریسک نیوز" از تدوین لایحه اصلاح قانون بیمه شخص ثالث در دولت خبر داد و افزود:دولت د رخصوص اصلاح بیمه شخص ثالث لایحه ای تدوین کرده است که به زودی تقدیم مجلس می شود .

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت اقتصاد تاکید کرد: نکته مهم این لایحه این است که لایحه مذکور باید سریع تر آماده شود تا در بودجه سال آینده که در آذرماه سال جاری تقدیم مجلس می شود، گنجانده شود.

وی افزود: این لایحه باید در مجلس تصویب شود تا در لایحه بودجه در نظر گرفته شود.

یوسف نژاد خاطر نشان ساخت: به صورت موازی طرح اصلاح بیمه شخص ثالث نیز در کارگروه مربوطه در مجلس در حال بررسی است ودر صورتی که دولت لایحه مزبور را زودتر به مجلس تقدیم کند این لایحه در دستور کار قرار می گیرد و خودبخود طرح مجلس از دستور کار خارج می شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت اقتصاد یاداور شد :دولت در حال بررسی و تکمیل لایحه است و سریع تر به مجلس تقدیم می شود تا مجلس بتواند تا آذر ماه که لایحه بودجه سالیانه به مجلس می رود ان را تصویب کند.

وی پیش بینی کرد، به احتمال زیاد این لایحه تا پایان شهریور به مجلس ارایه می شود .

این گزارش حاکی است ، با توجه به پایان مهلت اجرای آزمایشی قانون بیمه شخص ثالث تا پایان سال جاری،کمیسیون اقتصادی مجلس در همین رابطه کمیته‌ای را مامور بررسی این قانون کرده که جلسات مفصلی با حضور همه دستگاه‌ها داشته‌اند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  +    =  67