برگزاری نمایشگاه‌های فناوری با هدف الکترونیکی شدن شهر تهران

عضو شورای شهر تهران لازمه الکترونیکی شدن تهران را اطلاع رسانی به مردم در قالب برگزاری نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال و توسعه فناوری اطلاعات با هدف آشناسازی شهروندان با این ابزارهای دنیای مدرن عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، ابوالفضل قناعتی با اشاره به رویکرد شورای شهر و شهرداری تهران برای رسیدن به هدف الکترونیکی شدن این شهر،گفت: شهرداری تهران، در راستای مدیریت و اجرای پروژه‌های شهری، فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی از قبیل فرهنگی، اجتماعی، مدیریت شهری، علمی فناوری و ورزشی را در سطح کلان، برای مردم تهران انجام می‌دهد. از این رو برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در بوستان گفتگوی تهران یکی از برنامه های مورد حمایت شهرداری و شورای شهر است که در جهت آشنایی افکار عمومی با اقدامات انجام گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال و فناوری اطلاعات برپا خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از بوستان‌ها، فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ در اجرای نمایشگاه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در سطح شهر تهران گفت: هر نمایشگاهی مخاطب خاص خود را دارد اما با توجه به فراگیرشدن تکنولوژی در میان مردم، به نظر می‌رسد برگزاری این نمایشگاهها درسطح شهر می تواند با استقبال خوبی روبه رو شود و از طرفی قشر برگزیده جامعه نظیر قشر دانشگاهی و علمی از این نمایشگاه به نحو احسنت سود خواهند برد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزاری نمایشگاههای رسانه دیجیتال را گامی مهم در جهت الکترونیکی شدن شهر تهران برشمرد و افزود: علاوه بر اینکه شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف شهری و اجتماعی خدمات عرضه می‌کند، باید در حوزه الکترونیکی شدن شهر تهران به عنوان پایتخت کور وارد عمل شود و در این بخش ارائه خدمت کند.

قناعتی با بیان لزوم حمایت شهرداری و شورای شهر از برگزاری جشنواره ها و نمایشگاههایی از این قبیل گفت: شورای شهر تهران، از هر اقدامی که منتج به کمک در جامعه و انسجام همکاری و همبستگی شود و نیز ارتباط خانوادگی و سبک زندگی مطلوب درفضای دیجیتال را ترویج کند حمایت می کند.

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اول تا هفتم شهریور، از ساعت 10 تا 21 در بوستان گفتگو تهران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄  5  =