قتل بر سر شوخی با موبایل

جوانی که بر سر شوخی با گوشی تلفن همراه دست به قتل دوستش زده بود هنگام بازگشت به محل جنایت دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،جوانی که بر سر شوخی با گوشی تلفن همراه دست به قتل دوستش زده بود هنگام بازگشت به محل جنایت دستگیر شد.

چند روز پیش مردی به اداره پلیس شهرستان گنبد در استان گلستان رفت و مدعی شد که برادرش گم‌شده و چند روز است که از او خبر ندارد. مأموران برای بررسی موضوع به خانه جوان ناپدید شده رفتند اما کسی در را باز نکرد. آنها در ادامه با دریافت دستور قضایی قفل در را شکستند و پس از حضور در خانه با جسد جوان ناپدید شده روبه‌رو شدند.

پسر جوان بر اثر اصابت ضربات جسمی سخت به سرش جان باخته بود و از همان زمان تحقیقات پلیس برای کشف راز جنایت شروع شد. درحالی‌که مأموران سرگرم بررسی صحنه جنایت و تحقیق از همسایه‌ها بودند متوجه پسر جوانی شدند که سراسیمه به‌نظر می‌رسید و آمده بود تا با پرس و جو از همسایه‌ها از ماجرا باخبر شود. او که مشکوک به‌نظر می‌رسید از سوی پلیس دستگیر شد و پس از انتقال به اداره آگاهی اعتراف کرد که عامل جنایت است.

پسر جوان با اشاره به اینکه مقتول دوستش بوده و وی ناخواسته مرتکب قتل شده است، به مأموران گفت: 4روز پیش برای دیدن مقتول به خانه‌اش رفتم. ما دوستان صمیمی بودیم و وارد خانه‌اش شدم. دقایقی بعد متوجه شدم که وی گوشی تلفن همراه مرا بدون اجازه برداشته و سرگرم بررسی آن است. او عکس‌ها و فیلم‌ها و پیغام‌های شخصی مرا می‌دید و می‌خندید. من که عصبانی شده بودم گوشی‌ام را گرفتم و سرش داد کشیدم که همین مسئله باعث مشاجره لفظی بین ما شد.

این مشاجره بالا گرفت و من که کنترلم را از دست داده بودم از طبقه پایین خانه او یک میله فلزی برداشتم و با آن چند ضربه به دوستم زدم. من قصد کشتن او را نداشتم اما وقتی دیدم وی روی زمین افتاده و لباس‌هایش غرق خون شده است، ترسیدم و تصمیم گرفتم فرار کنم. امروز هم به اینجا آمده بودم تا سر و گوشی آب بدهم و ببینم که چه بلایی سر دوستم آمده که دستگیر شدم. رئیس پلیس شهرستان گنبدکاووس با بیان این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به جنایت با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =