استقلال کاری کرد که در هیچ جای دنیا ندیدم

هافبک پیکان گفت: کاری که استقلال با من کرد در هیچ جای دنیا مانند ‌آن را ندیدم.

فارس: جی‌لوید ساموئل پس از  شکست 3 بر صفر پیکان مقابل استقلال گفت: آمده بودیم برنده باشیم اما این بازی هم مانند همه بازی‌ها بود. شروع بازی خوب بودیم و سپ گل خوردیم و از لحاظ کار گروهی افت کردیم و انرژی‌مان را از دست دادیم.

وی ادامه داد: استقلالی‌ها در ادامه بازی خیلی توپ را به حرکت درآوردند و چند موقعیت داشتند، ما امیدوار بودیم یک امتیاز از این دیدار بگیریم اما این اتفاق نیفتاد و باید تلاش‌مان را برای ادامه بازی‌ها بیشتر کنیم.

ساموئل در پاسخ به این سؤال که آیا پیکان در ادامه می‌تواند بهتر از حالا نتیجه بگیرد، گفت: این برای من یک چالش جدید است و من تیم جدیدی را انتخاب کردم تا این چالش را تجربه کنم ضمن اینکه ما می‌توانیم هفته به هفته بهتر شویم. طبیعی است باید بهتر کار کنیم، تا حالا نتوانسته‌ایم گل بزنیم اما در آینده می‌توانیم بهتر باشیم.

هافبک پیکان در  مورد این اظهار نظر محمد نصرتی که بازیکنان این تیم از دادن 2 پاس به هم عاجز هستند، گفت: ما یک تیم هستیم، تمام تیم با هم پاس می‌دهند و با هم گل می‌زنند.

هافبک سابق استقلال در مورد مشکلات مالیاتی که از زمان حضورش در این تیم به وجود آمده است، گفت: دو سال و نیم در استقلال بازی کردم و دوران خوبی را با هواداران این تیم سپری کردم و همواره آنها رفتار خیلی خوبی با من داشتند. فصل گذشته نیز بخشی از پولم را نگرفتم اما به خاطر هواداران ایستادم و کارم را انجام دادم.

وی ادامه داد: طبق قرارداد باید باشگاه استقلال مالیات من را پرداخت می‌کرد اما متأسفانه آنها برخلاف قراردادم عمل کردند. من هیچ جای دنیا نمونه این رفتار را ندیدم و الان هم نمی‌توانم به خاطر این کار به خارج از ایران رفته و خانواده‌ام را ببینم.

ساموئل گفت: اگر شما تاکسی سوار شوید و پول آن را ندهید مطمئنا راننده از این حرکت شما خوشحال نمی‌شود و من هم از این موضوع ناراحتم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر این اقدام استقلال از این تیم شکایت می‌کند، گفت: فصل گذشته بارها این فرصت را داشتم تا از ایران خارج شوم اما 7 ماه ماندم و کارم را انجام دادم. الان هم هیچ علاقه‌ای ندارم این موضوع به فیفا کشیده شود و استقلالی‌ها این فرصت را دارند تا از طریق فدراسیون فوتبال این موضوع را حل کنند. استقلال تیم بزرگی در سطح آسیا به حساب می‌آید و شانس  این را دارد تا دوباره به آسیا بازگردد اما اگر کار به فیفا کشیده شود برای این تیم محرومیت‌هایی به همراه خواهد داشت که امیدوارم به عنوان یک تیم محبوب کار استقلال به محرومیت کشیده نشود.

ساموئل در پایان گفت: اول فصل به باشگاه استقلال رفتم و برای طلبم صحبت کنم. من 70 درصد از باشگاه طلب دارم و دیگر مهلت تمام شده است و امیدوارم کار به فیفا کشیده نشود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  −    =  50