جنجال انتشار یک عکس در توئیتر نتانیاهو

شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد اقدام نتانیاهو در انتشار عکس خبرنگار کشته شده آمریکایی در صفحه توییترش -که به قصد ارتباط دادن حماس و گروه تروریستی دولت اسلامی صورت گرفت- با واکنش هایی منفی مواجه شد.

واحد مرکزی خبر: شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد اقدام نتانیاهو در انتشار عکس خبرنگار کشته شده آمریکایی در صفحه توییترش -که به قصد ارتباط دادن حماس و گروه تروریستی دولت اسلامی صورت گرفت- با واکنش هایی منفی مواجه شد.

این شبکه گزارش داد، نخست وزیر اسرائیل در صفحه توئیتر خود پیامی گذاشته که جنجال گسترده ای به پا کرده است. روزنامه اورشلیم پست این پرسش را مطرح کرده است که آیا نتانیاهو خیلی تند نمی رود؟ زیرا او در توئیتر خود از تصویر اعدام جیمز فولی، خبرنگار آمریکایی برای مقایسه حماس و دولت اسلامی استفاده کرده است.

استفاده از این تصویر همچنین بسیاری از کاربران اینترنت را غافلگیر کرد.  ژانین دی ژیوانی که حرفه اش خبرنگاری است در این باره نوشته است آیا نتانیاهو دیوانه شده است؟ او با استفاده از عکس جیمز فولی تلاش می کند در میدان جنگ تبلیغاتی امتیاز بدست آورد.  این خبرنگار می نویسد حماس می تواند هر چیزی باشد اما هم رده دولت اسلامی نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  48