حمایت ویزا از یک تامین‌ کننده پلت‌ فرم کیف پول الکترونیک

«LoopPay» تامین‌ کننده پلت‌ فرم کیف پول الکترونیک اعلام کرد ویزا قصد حمایت مالی از این شرکت را دارد.ویزا از فناوری‌ های جدیدی را که پتانسیل تبدیل کردن موبایل به ابزارهای امن پرداخت را دارند حمایت می‌ کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،«LoopPay» تامین‌ کننده پلت‌ فرم کیف پول الکترونیک اعلام کرد ویزا قصد حمایت مالی از این شرکت را دارد.

ویزا پیوسته فناوری‌ های جدیدی را که پتانسیل تبدیل کردن دستگاه‌ های موبایل به ابزارهای امن پرداخت را دارند، ارزیابی کرده و در آن‌ها سرمایه‌ گذاری می‌ کند.

LoopPay در واقع در حال توسعه فناوری‌ای است که می‌ تواند پذیرش پرداخت‌ ها را برای پذیرندگان از طریق ارتباط میان دستگاه‌ های موبایل و پایانه فروش موجود امکان‌ پذیر کند.

کارت‌های هدیه، کارت‌های پرداخت و وفاداری همگی می‌ توانند به شیوه‌ ای امن توسط مشتری در دستگاهی که نرم‌افزار LoopPayدر آن نصب شده است بارگذاری شوند یا به صورت از راه دور توسط صادر کنند‌گان کارت و بعد از تایید هویت و راه‌اندازی حساب در موبایل مشتری فعال شوند.

 صادرکنندگان کارت حتی قادرند برای تامین امنیت انتقال اطلاعات چه به صورت فیزیکی و چه به صورت آنلاین، کارت‌های با قابلیت تولید رمز یکبار مصرف و اطلاعات پرداخت رمزنگاری شده را به صورت از راه دور ارایه دهند.

 LoopPayنیز با صادرکننده کارت و توسعه دهندگان نرم‌افزار همکاری می‌کند تا تجربه پرداخت از طریق موبایل را برای مشتریان خود بهبود بخشد.

http://www.thepaypers.com
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄    =  8