توقعات مالی، مشکل جذب انصاری فرد

روزنامه اسپانیایی ˈال پریودیکو د آراگونˈ چاپ ساراگوسا نوشت که به رغم اینکه سه تیم اوساسونا، ساراگوسا و تنریفه مشتاق جذب ˈکریم انصاری فردˈ هستند، اما ادعاهای بالای مالی این بازیکن، مشکل اصلی جذب وی است.

ایرنا: روزنامه اسپانیایی ˈال پریودیکو د آراگونˈ چاپ ساراگوسا نوشت که به رغم اینکه سه تیم اوساسونا، ساراگوسا و تنریفه مشتاق جذب ˈکریم انصاری فردˈ هستند، اما ادعاهای بالای مالی این بازیکن، مشکل اصلی جذب وی است.

این روزنامه می افزاید: تیم دسته دو ساراگوسا همانند اوساسونا و تنریفه که تیم های هم سطح آن هستند، علاقه دارند که انصاری فرد را به خدمت بگیرند، اما مشکل اینجاست که بازیکن ایرانی خواهان درخواست مبلغی است که هیچکدام از این سه تیم قادر به پرداخت آن نیستند.

این روزنامه نوشت: مهاجم ایرانی ، چندین پیشنهاد از باشگاه های متعدد کشورش دارد، اما می خواهد در اسپانیا بازی کند.

پریودیکو د آراگون افزود: ساراگوسا نه تنها مشتاق جذب انصاری فرد است بلکه همچنین می خواهد ˈمسعود شجاعیˈ دیگر بازیکن ایرانی را نیز به مدت بگیرد و در اینجا ˈرضا فاضلیˈ که نماینده هر دو بازیکن افزون بر ˈجواد نکونامˈ است می تواند در جذب این دو بازیکن که اکنون آزاد هستند و در جام جهانی برزیل حضور یافتند، نقش به سزایی داشته باشد.

در این رابطه ، این روزنامه اسپانیایی خاطر نشان کرد که رایو وایکانو مادرید تیم دسته یک اسپانیا و یک تیم دیگر که در خارج از اسپانیا قرار دارد، می توانند مقصد خوبی برای جذب شجاعی باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  +    =  37