هشدار درباره نفوذ داعش در خاک آمریکا

«اریک پری» فرماندار ایالت تگزاس آمریکا درباره این احتمال که تروریست های داعش از طریق مرز با مکزیک به خاک آمریکا نفوذ کرده باشند، هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایرنا: «اریک پری» فرماندار ایالت تگزاس آمریکا درباره این احتمال که تروریست های داعش از طریق مرز با مکزیک به خاک آمریکا نفوذ کرده باشند، هشدار داد.

شبکه خبری روسی ˈراشاتودیˈ گزارش داد؛  فرماندار تگزاس ورود نیروهای وابسته به داعش و یا سایر گروه های تروریستی به خاک آمریکا را یک ˈاحتمال بسیار واقعیˈ خواند.

پری که دیروز (پنجشنبه) در ˈبنیاد هریتیجˈ در پایتخت آمریکا سخنرانی می کرد، وضعیت امنیتی مرزهای این کشور را نامناسب توصیف کرد و ضمن تاکید بر ضرورت اقدام فوری برای ممانعت از ورود تروریست ها به خاک امریکا، گفت که هر چند شواهد روشنی در دست نیست، اما این احتمال هم وجود دارد که افرادی از گروه تروریستی داعش و یا سایر گروه های تروریستی موفق شده باشند به کشور نفوذ کنند. 

فرماندار تگزاس همچنین از دولت آمریکا خواست که به افزایش شمار نیروهای امنیتی برای رصد وضعیت مرزها اکتفا نکند و برای تقویت نظارت، پهپادها را هم به کار گیرد. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  5  =