سه وعده تحقق یافته روحانی در یکسال اول

هفتمین سفر استانی دولت به استان اردبیل درحالی صورت گرفت که اولین وزیر کابینه یازدهم در مجلس شورای اسلامی استیضاح شد و رییس جمهور ضمن تاکید بر احترام به حق و رای مجلس بر لزوم وحدت قوا طبق نظر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

 

– همه جا خواستار اخلاق هستند و خستگی خود را از افراط ابراز می‌کنند در انتخابات سال 92 فکر می‌کردم رأیی که مردم ایران به اعتدال دادند فقط در ایران صورت گرفته است، اما سران کشورها عنوان می‌کنند که شعار اعتدالی که در ایران آغاز شده خواست جهانی است و لذا قطعنامه‌ «جهان عاری از افراط و خشونت» که ایران در سازمان ملل پیشنهاد داد به اتفاق آراء به تصویب رسید و نشان داد در تمام دنیا همه از افراط و خشونت خسته شده‌اند.

– اقلیت کوچکی هم اگر فکر می‌کنند، «راه» افراط است، آنها نیز به همین مسیر اعتدال که قرآن است بیایند. ما امت وسط و امت معتدل هستیم. البته در دنیایی که ما زندگی می‌کنیم در چارچوب قانون باید قواعد بازی را نیز بپذیریم.

جلسه شورای اداری: انتقاد از صداوسیما/تحول در روابط با روسیه، ترکیه و عراق

همچنین رییس جمهوری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل، ضرورت اتحاد و همدلی را در مسیر حل و فصل مشکلات کشور مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: برای عبور از معضلات کشور همه اعم از دولت، قوه قضائیه، مجلس و نیروهای مسلح باید متحد بوده و دست به دست هم دهیم.

رئیس جمهور تصریح کرد:

– امنیت و ثبات امروز کشورمان در درجه اول مرهون اتحاد و ایمان مردم و در درجه دوم حضور نیروهای مسلح تحت فرمان مقام معظم رهبری است که باید قدردان خدمات آنان باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

93  −  85  =