گریه مرد افغان که خانواده ایرانی اش را کشت

مرد 30 ساله افغانی که به طور غیرمجاز در ایران زندگی می کرد، با خونسردی تمام، سعی داشت جنایت خود را به یک توهم لحظه ای به خاطر مصرف مواد مخدر صنعتی نسبت دهد. در حالی که تاکنون مدعی بود اعتیاد ندارد و گاهی به صورت تفننی تریاک می کشد!

روزنامه خراسان: مرد 30 ساله افغانی که به طور غیرمجاز در ایران زندگی می کرد، با خونسردی تمام، سعی داشت جنایت خود را به یک توهم لحظه ای به خاطر مصرف مواد مخدر صنعتی نسبت دهد. در حالی که تاکنون مدعی بود اعتیاد ندارد و گاهی به صورت تفننی تریاک می کشد!

او که برای بازسازی صحنه جنایت تکان دهنده خود به محل ارتکاب قتل واقع در شهرک شهید باهنر (قلعه خیابان مشهد) هدایت شده بود مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت و گفت: دعوای من و همسرم به خاطر اعتیاد پسر 2.5 ساله ام شروع شد و من نمی خواستم فرزندم را نزد خودمان نگهداری کنیم. اصرار داشتم او را برای نگهداری به بهزیستی بسپاریم و یا به خانواده ای بدهیم که فرزند ندارند! ولی همسرم او را در آغوش گرفته بود و مخالف این کار بود. من قبلاً فرزندم را ترک داده بودم و برایش دارو گرفته بودم اما همسرم او را دوباره معتاد کرده بود.

او در پاسخ به سوال قاضی که پرسید چگونه فرزند خردسالت را ترک دادی؟ گفت: او را به بیمارستان دکتر شیخ مشهد بردم و برایش دارو گرفتم…

در این هنگام برادرزن متهم به میان حرف های او آمد و گفت: دروغ می گوید او فقط یک بار فرزندش را به بیمارستان برد آن هم زمانی بود که بیمار شده بود و برایش دارو گرفت. پسر او نه تنها معتاد نبود بلکه بسیار سرحال بود. او سپس فیلمی را که از بازیگوشی های کودک در گوشی تلفن همراهش ضبط کرده بود به قاضی نشان داد و گفت: شما بگویید آیا این کودک معتاد است؟ در این لحظه مرد بی رحم که توجهش به فیلم بازی فرزندش جلب شده بود دو دستش را روی صورتش گرفت و برای دقایقی گریست.

متهم این پرونده جنایی در ادامه بازسازی صحنه قتل، افزود: شب قبل از وقوع حادثه من تا صبح شیشه (مواد مخدر صنعتی) کشیدم. روز حادثه نیز که خمار بودم بیرون رفتم و تعدادی قرص ترک اعتیاد از یک معتاد در خیابان به مبلغ 5 هزار تومان خریدم. وقتی به خانه بازگشتم دوباره مشاجره من و همسرم شروع شد. قبلاً هم فرزندم را به یکی از بستگانم سپرده بودم که چند روز از او نگهداری کرد و دوباره او را به ما بازگرداند. آن شب هم من دوباره می خواستم پسرم را از همسر معتادم بگیرم و به بهزیستی ببرم.

در حالی که کاردک بنایی دستم بود سعی کردم فرزندم را از همسرم بگیرم، اما او پسرم را از آغوشش رها نکرد و تیزی کاردک به گلوی پسرم کشیده شد. وقتی فرزندم از دستش افتاد من شیشه نوشابه ای را که روی اپن آشپزخانه بود به سنگ اپن کوبیدم و با تکه آن به طرف همسر و فرزندم حمله کردم وآنها را کشتم. وی سپس نحوه به قتل رساندن همسر و فرزندش را برای مقام قضایی نشان داد .

وی افزود: پس از آن هم به داخل حیاط رفتم و مقداری آب نوشیدم. این در حالی بود که خون به دیوارهای خانه پاشیده و لباس های خودم هم خون آلود بود. دیگر چاره ای نداشتم. با خودم فکر کردم اگر به کلانتری شهرک شهید باهنر بروم ممکن است بستگان همسرم به سراغم بیایند، بنابراین با همان وضعیت به کلانتری شهرک شهید رجایی رفتم و خودم را تسلیم کردم. این گزارش حاکی است: پس از اعترافات صریح متهم که با واقعیت ها انطباق داشت، وی با صدور قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی روانه زندان شد تا دیگر مراحل قانونی این پرونده جنایی طی شود.

سابقه خبر

سیزدهم اردیبهشت گذشته قتل اعضای یک خانواده در خیابان بسکابادی مشهد به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد که دقایقی بعد قاضی موحدی راد تحقیقات قضایی خود را درباره این جنایت وحشتناک آغاز کرد. بررسی ها نشان می داد سر زن 23 ساله ایرانی و فرزند 2.5 ساله اش با شیء نوک تیز و برنده بریده شده است و عامل جنایت نیز خود را تسلیم نیروهای انتظامی کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  +    =  48