ویدئویی که داغ عراقی ها را تازه تر کرد

فیلم و تصاویر ویدئویی منتشرشده در عید فطر بر روی شبکه های اجتماعی، داغ مادران قربانیان پایگاه هوایی اسپایکر در استان صلاح الدین عراق را تازه کرده و حالا به کابوس شبانه آنان تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا: فیلم و تصاویر ویدئویی منتشرشده در عید فطر بر روی شبکه های اجتماعی، داغ مادران قربانیان پایگاه هوایی اسپایکر در استان صلاح الدین عراق را تازه کرده و حالا به کابوس شبانه آنان تبدیل شده است.

یک زن میانسال عراقی روز دوشنبه گذشته در مقابل وزارت دفاع این کشور در بغداد همراه صدها تن از خانواده های دانشجویان پایگاه هوایی اسپایکر بی تابانه فریاد می زد و جملات اعتراض آمیزی می گفت که در هیاهوی بحث و جدل های سایر خانواده ها با ماموران مستقر در آن حوالی درهم می آمیخت و گم می شد.

او آمده بود تا نشانی از فرزندش بگیرد. هر بار که سوال می کردی ، به جای حرف ، هق هق گریه تحویل می داد. پسر نوجوانش که مادر را همراهی می کرد، گفت او حالا دو هفته ای است که خواب ندارد.

پسر گفت: مادر تا قبل از انتشار آن ویدئوی لعنتی در شب عید، کمتر بی قراری می کرد، اما از آن شب تا حالا با کابوس های شبانه از خواب می پرد و دقایق طولانی ضجه می زند و گریه می کند.

پدران و مادران دانشجویان اسپایکر می گویند تا آخر راه را خواهند رفت، چرا که بچه هایشان بی گناه با دستهای بسته کشته شده اند و هنوز از سرنوشت بسیار از آنها اطلاعی در دست نیست.

حادثه اسپایکر زمانی رخ داد که داعش بعد از 20 خرداد گذشته بر موصل سیطره یافت و کنترل شهرهایی مانند تکریت را به دست گرفت.
 

ویدئویی
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =