روشی آسان برای نت‌برداری

اگر از آن جمله افراد هستید که در سخنرانی یا کلاس‌های درس عادت به نت‌برداری دارید، حتما می‌دانید که یکی از روش‌های موفقیت در نت‌برداری، تند‌نویسی است؛ اما گاهی اوقات هرچقدر هم که تند بنویسیم نوشتن برخی نکات از دستمان در می‌رود و گاهی هم اگر همه نکات را یادداشت کنیم، آنقدر نت‌مان تند و برخط است که امکان خواندن آن وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اگر از آن جمله افراد هستید که در سخنرانی یا کلاس‌های درس عادت به نت‌برداری دارید، حتما می‌دانید که یکی از روش‌های موفقیت در نت‌برداری، تند‌نویسی است؛ اما گاهی اوقات هرچقدر هم که تند بنویسیم نوشتن برخی نکات از دستمان در می‌رود و گاهی هم اگر همه نکات را یادداشت کنیم، آنقدر نت‌مان تند و برخط است که امکان خواندن آن  وجود ندارد.
در چنین شرایطی شاید این آرزو را داشته باشیم که در کنار نوت‌هایمان صداهای ضبط شده گوینده را نیز داشته باشیم تا نتمان را کامل کنیم. اگر شما همچنین آرزویی دارید پیشنهاد ما استفاده از اپلیکیشن NoteRec است. این اپلیکیشن در هنگام نت برداری بهترین کمک رسان برای شما است. کار با NoteRec  بسیار ساده است. کافی است وقتی در یک همایش، کلاس درس یا سخنرانی شرکت می‌کنید بدون هیچ استرسی شروع به نت برداری با این اپ  کنید. در واقع شما خیلی ساده شروع به ضبط کردن می‌کنید و هر زمان که دوست داشتید، یادداشتی نیز همزمان به این اپ اضافه می‌کنید. بعد از پایان جلسه نیز، با کلیک روی هر یادداشت می‌توانید صدای همان قسمت از برنامه را بشنوید تا در صورت نیاز یادداشت خود را تصحیح کنید. نرم‌افزار NoteRec  را می‌توانید در دو نسخه رایگان و 99 سنتی از فروشگاه google play دریافت کنید. البته برای دریافت اطلاعات بیشتر از کارآیی این اپلیکیشن می‌توانید به سایت مخصوص این اپ به آدرس www.knowgear.com/ نیز سر بزنید/دنیای‌اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  3