حمایت روحانی از وزیر علوم در خارج از مجلس

صبح امروز جلسه استیضاح وزیر علوم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. حسن روحانی به رغم ‌حضور نیافتن در این جلسه در سخنرانی خود در جمع مردم اردبیل درباره این استیضاح مطالبی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رئیس جمهور با بیان اینکه دولت به رأی مجلس شورای اسلامی هر چه باشد احترام خواهد گذاشت، تصریح کرد که امروز روز احیای اخلاق است.

به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام روحانی در جمع مردم اردبیل خطاب به مردم این شهر گفت: ‌من به شما قول داده بودم ‌بیایم و البته خیلی دوست داشتم در کنار وزیر دانشمند و مؤدب علوم در مجلس شورای اسلامی ـ که امروز برای استیضاح در مجلس حضور پیدا کرده ـ قرار بگیرم و با زبان صریح از این دانشمند خدوم حمایت کنم.

وی افزود: از نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری می‌کنم که جایشان اینجا خالی است؛ هرچند آن‌ها به خاطر حمایت از دولت در مجلس ماندند و انشاء‌الله عصر به این استان برمی‌گردند.

روحانی با بیان اینکه دولت به رأی مجلس شورای اسلامی هرچه باشد احترام خواهد گذاشت، گفت: به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همین جا اعلام می‌کنم، امروز هرچه وحدت و اتحاد سه قوه بیشتر باشد، در دنیای پر آشوبی که وجود دارد، دشمنان ما ناراحت و دوستان ما در جهان خوشحال خواهند شد و من امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهارچوب قانون اساسی و آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی به وظایف خود عمل کنند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: انشاء‌‌الله درست در آستانه هفته دولت و نزدیک بازگشایی دانشگاه‌ها، شاهد رأی قاطع وزیر علوم و حضورشان با رأی قاطع‌تر در صحنه دانشگاه‌های کشور باشیم.

وی همچنین گفت که امروز روز احیای اخلاق است.

روحانی افزود: امروز مردم عراق، سوریه و فلسطین همگی چشمشان به دست کمک مردم ایران اسلامی است.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های دولت برای استان اردبیل در سال‌های آتی، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین طرحی که دولت در ‌سه و چهار سال آینده اجرایی و عملیاتی می‌کند بحث شبکه‌های آبیاری است. مجموعا تا پایان این سال‌ها بیش از 83 هزار هکتار تحت پوشش شبکه‌های آبیاری قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  10