راهی جز استیضاح فرجی‌دانا نداشتیم

نماینده مردم تهران گفت: امروز این مطلب شامل حال ما در مجلس و دوستان خوبمان در دولت و همه مخاطبین و ناظرین این جلسه می‌باشد ما متاسفیم که در آستانه هفته دولت راهی جز استیضاح وزیر علوم نداشتیم تا با بیان ایرادات اساسی و بسیار مهم بخش حیاتی دولت جلوی آسیب‌پذیری انقلاب اسلامی، ایران عزیز، دانشگاه‌ها و مردم خوبمان را بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،علیرضا زاکانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز چهارشنبه 29 مرداد در موافقت با استیضاح وزیر علوم گفت: یکی از سنت‌های الهی امتحان و آزمون برای رشد انسان‌ها و افتراق بین راستگویان از دیگران است این که خداوند بزرگ فرمود همه مورد ابتلا و‌ آزمون قرار خواهند گرفت و به قول و ادعا بسنده نمی‌شود.  
 
* راهی جز استیضاح وزیر علوم نداشتیم

وی گفت: امروز این مطلب شامل حال ما در مجلس و دوستان خوبمان در دولت و همه مخاطبین و ناظرین این جلسه می‌باشد ما متاسفیم که در آستانه هفته دولت راهی جز استیضاح وزیر علوم نداشتیم تا با بیان ایرادات اساسی و بسیار مهم بخش حیاتی دولت جلوی آسیب‌پذیری انقلاب اسلامی، ایران عزیز، دانشگاه‌ها و مردم خوبمان را بگیریم.  
 
نماینده تهران تصریح کرد: امروز فوریت اساسی در کشور عرصه اقتصادی و اولویت آن حوزه فرهنگی است و آموزش عالی کشور به عنوان بخش پیشران در حوزه فرهنگ در حوزه اقتصاد و شکل دهنده اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی مصون از تهدید بیگانگان و بدخواهان مردم شریف ایران اسلامی است.  
 
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: امروز باید کمر همت بست و از جمله موانع بالفعل و بالقوه راه عبور پیروزمدانه جنگ اقتصادی با دشمن را فراهم نمود و از آسیب‌ها و رخنه‌های موجود و آینده کاست آموزش عالی کشور دارای ویژگی دو چندان و حساسیت بالا می‌باشد.
 
وی خطاب به نمایندگان مجلس و اعضای دولت اظهار داشت: امروز روز امتحان ماست برای این که معلوم شود تربیت ما اسلامی، انقلابی و سیاسی درست است و یا تربیت جناحی، فرقه‌ای و باندی داریم توجه به حال مردم می‌کنیم و یا توجه به منافع جناح و حزب خودمان داریم.

این خبر در حال تکمیل است…

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  +    =  46