احتمال حذف ثانیه شمار چراغ قرمزها

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با ذکر اینکه ثانیه شمار (تایمر) چراغ های راهنمایی و رانندگی در تقاطع های پایتخت برای تعدادی از رانندگان مشکلاتی را بوجود آورده پیشنهاد کرد: این نماگر های زمانی حذف شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رییس پلیس راهور تهران بزرگ با ذکر اینکه ثانیه شمار (تایمر) چراغ های راهنمایی و رانندگی در تقاطع های پایتخت برای تعدادی از رانندگان مشکلاتی را بوجود آورده پیشنهاد کرد: این نماگر های زمانی حذف شوند.

سرهنگ ˈسید تیمور حسینیˈ روز سه شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: کم و زیاد شدن و اختلال در کارکرد این نماگرها گاه باعث جریمه شدن خودروها به علت تخلف عبور از چراغ قرمز توسط دوربین های هوشمند می شوند.

وی اظهار داشت: استفاده از این ابزار منسوخ شده و در حال حاضر وسیله ای با عنوان تایمر چراغ راهنمایی و رانندگی در هیچ کشوری وجود ندارد .

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه باید توجه راننده به چراغ باشد نه تایمر آن از رانندگان وسائط نقلیه تقاضا کرد : بجای دقت به نماگرهای زمانی به رنگ چراغ های راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا در هنگام عبور و مرور از تقاطع ها مشکل رخ ندهد.

حسینی چراغ های راهنمایی در تقاطع های پایتخت را هوشمند اعلام و اظهار کرد: حسگرهایی در این مکان تعبیه شده است تا حجم بار ترافیکی بسنجد و زمان عبور و مرور وسیله نقلیه مشخص کند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: باتوجه به هوشمند بودن چراغ های راهنمایی، زمان آنها کاهش و یا افزایش می یابد تا تردد وسائط نقلیه با آرامش بیشتری انجام گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. هادی می گوید

    حذف این تایمرهای اضطراب آفرین کار بسیار خوبی است.

    ولی بهتر از آن نگه داشتن تایمر قرمز و حذف تایمر سبز میباشد.

    از همه بهتر حذف این دوربینهای بیهوش ظالم است.

ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =