همراهی یک پرسپولیسی با قلعه‌نویی

اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال امروز با حضور در بیمارستان بهمن به ملاقات غلامحسین مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال رفتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی به همراه مربیان و بازیکنان این تیم با حضور در بیمارستان بهمن به ملاقات پیشکسوت باشگاه استقلال تهران رفتند.

علاوه بر امیر قلعه نویی جواد زرینچه، محمود فکری، میرشاد ماجدی، امیر عرب، محمد نوری فر، ایمان عالمی، ستار همدانی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، مهدی کریمیان، داسیلوا، پژمان نوری، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران زاده و آندرانیک تیموریان در این دیدار حاضر بودند.

همچنین ترابپور مربی پیشین دروازه بان های استقلال و محمد نوری کاپیتان تیم پرسپولیس نیز در این دیدار حضور داشتند. بازیکنان و مربیان ضمن خواندن دعای امن یجیب برای این پیشکسوت آرزوی سلامتی کردند.

امیر قلعه نویی خطاب به مظلومی گفت: من را مانند برادر کوچک خود بدانید و امیدوارم هرچه سریعتر بتوانید به میادین فوتبال برگردید.

در این ملاقات بازیکنان استقلال تلاش کردند علاوه بر روحیه دادن به مظلومی، فضایی پر از شوخی را در این مکان ایجاد کنند که آندرانیک نقش به سزایی در ایجاد این فضا داشت. زمانی که محمد نوری به ملاقات مظلومی رفت این بازیکن خطاب به پیشکسوت استقلال گفت که نوری یک پرسپولیسی است و بهتر است او را شطرنجی کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  5