علاقه مردم کشورهای فقیر به گوشی بزرگ

تحقیقاتی که در کشورهای جهان سوم انجام شده نشان داده که اکثر افراد به گوشی‏هایی با صفحه نمایش بزرگ علاقه دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در تحقیقی که بیش از یکهزار و 300 کاربر گوشی هوشمند در کشورهای برزیل، هند، اندونزی، کنیا و مکزیک را بررسی کرد، مشخص شد که کاربران این کشورها به گوشی‏هایی با سایز نمایشگر 5 و 5/5 اینچی علاقه دارند.در کشورهای جهان سوم این موضوع بیشتر به چشم می‏خورد و این افراد بیشتر به سایز بزرگ نمایشگر و تماشای ویدئو علاقه دارند.با این حال درخواست برای گوشی‏های بزرگ در اکثر کشورهای دنیا افزایش یافته است. این در حالی است که اپل همچنان گوشی آی‌فون را با سایز 4 اینچی تولید می‏کند. بنابراین احتمال عرضه آی‌فون با سایز بزرگ‌تر در طول یکی دو ماه آینده وجود دارد.
بر اساس این تحقیقات گوشی‏هایی با سایز 5 اینچ در کشورهای هند، اندونزی، فیلیپین، ویتنام و مکزیک بیشترین طرفدار را دارد و گوشی‏هایی با سایز 5/5 اینچی در کشورهای کنیا، آفریقای جنوبی و برزیل محبو‏ب‏تر است.در نیجریه 19 درصد کاربران سایز 4 اینچی، 18 درصد سایز 5/4 اینچی و 17 درصد سایز 5/5 اینچی را می‏پسندند.
بر این اساس کاربران نیجریه معتقدند که سایز چهار اینچی مناسب است زیرا در مقایسه با گوشی‏های بزرگ‌تر قابل حمل‏تر است و به راحتی داخل جیب جا می‏شود.اما آنهایی که گوشی‏های 5 اینچی و بزرگ‌تر را می‏پسندند، افرادی هستند که به تماشای ویدئو، بازی و کتاب خواندن علاقه‏مندند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  −  49  =