کی روش به تهران می آید / بند مورد اختلاف

کارلوس کی روش برای ادامه ی مذاکرات با مسئولان فدراسیون فوتبال انتهای هفته به ایران سفر خواهد کرد. علی کفاشیان ضمن تایید این خبر گفت:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کارلوس کی روش برای ادامه ی مذاکرات با مسئولان فدراسیون فوتبال انتهای هفته به ایران سفر خواهد کرد. علی کفاشیان ضمن تایید این خبر گفت: 

او می‌خواست به ایران بیاید و شب برگردد اما ما به او اعلام کردیم که گرفتار هستیم و قرار شد آخر هفته به ایران بیاید چرا که خود من در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به مالزی می‌روم تا در جلسه کمیته اصلاح ساختار AFC شرکت کند.

کفاشیان درباره اینکه کی روش اعلام کرده بعضی آیتم ها بعد از مذاکرات به قراردادش اضافه شده گفت: در قرارداد ایشان یکسری آیتم‌ها وجود دارد مثلا حضور مربی ایرانی نبود که ما آن را اضافه کردیم البته او گفت که سرپرست در تیم ملی نباشد و ما هم قبول کردیم البته سرپرست موقت بوده که کارها را انجام دهند اما سرپرست دائم نه. به قرارداد کی‌روش چیزی اضافه نشده و ما مفادی را اضافه نکردیم اما یکسری تغییرات بوده که مد نظر هر دو طرف بوده و این تغییرات جزئی را اعمال می‌کنیم البته این تغییرات شامل فرد نیست اما تأکید ما بر روی مربی ایرانی بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  3  =