هدیه مایکروسافت به کارمندان اخراجی

مایکروسافت تصمیم گرفته است به هر یک از کارمندان چینی که به صورت داوطلبانه موافقت خود را برای خروج از شرکت نوکیا اعلام کنند یک دستگاه گوشی هوشمند Lumia 630 هدیه دهد. این خبر چند روز پس از آن منتشر شده است که صدها کارمند شعبه نوکیا در چین به دنبال از دست دادن موقعیت کاری خود مقابل دفتر مایکروسافت دست به تظاهرات زدند و اعتراضات خود را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایتنا مایکروسافت تصمیم گرفته است به هر یک از کارمندان چینی که به صورت داوطلبانه موافقت خود را برای خروج از شرکت نوکیا اعلام کنند یک دستگاه گوشی هوشمند Lumia 630 هدیه دهد. این خبر چند روز پس از آن منتشر شده است که صدها کارمند شعبه نوکیا در چین به دنبال از دست دادن موقعیت کاری خود مقابل دفتر مایکروسافت دست به تظاهرات زدند و اعتراضات خود را اعلام کردند.
در این میان خبرگزاری MarketWatch توضیح داد که شرکت مایکروسافت در راستای کاهش نیروی کاری خود تصمیم گرفته است به هر کارمند چینی که به صورت داوطلبانه به خروج از شرکت نوکیا اقدام کند، یک دستگاه گوشی هوشمند هدیه دهد. 
گوشی هوشمندی که مایکروسافت قصد دارد به صورت رایگان به کارمندان چینی نوکیا بدهد Lumia 630 نام دارد و محصولی است که توسط کارخانه اسبق نوکیا در پکن ساخته شده است. این گوشی هوشمند که قیمت آن در بازار جهانی حدود 150 دلار است، در شرایطی به کارمندان چینی نوکیا هدیه داده می‌شود که مایکروسافت از هرگونه پاسخ دادن در این زمینه خودداری کرده است. شرکت مایکروسافت در جریان اعتراضات چند روز گذشته کارمندان چینی هم سکوت کرد و به هیچ یک از سوالات خبرنگاران جواب نداد. این تظاهرات در جریان اعلام اخبار جدید مایکروسافت مبنی بر اخراج بیش از 18 هزار کارمند صورت گرفت که بر اساس آن گفته شد 12500 نفر از شعبه‌های مختلف نوکیا موقعیت شغلی خود را از دست می‌دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  49  =  58