ماهواره تحویل دهید، پول دریافت کنید

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) شهر گناوه (استان بوشهر) گفت: این نهاد با توجه به برنامه های مخرب شبکه های ماهواره ای وتاثیر ویرانگر آن برجامعه، درقبال تحویل دادن دستگاههای گیرنده این شبکه ها ازسوی شهروندان، مبلغی را به عنوان تقدیر و تشویق به آنان پرداخت می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایرناسرهنگ عابدین عباسی در نشست شورای بسیج این شهرستان افزود: با توجه به این که دشمن بابهره گیری ازابزارهای جنگ نرم ازجمله ماهواره برای تضعیف واستحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده، همه مسوولان نظام باید زمینه حضور بسیج مستضعفین را برای مواجهه با این توطئه ها فراهم کنند.

وی اظهارکرد: بسیج و سپاه این شهرستان به منظور مقابله با اثرات مخرب شبکه های ماهواره ای درقالب طرح نهضت روشنگری برنامه های مختلفی پیش بینی کرده که اجرایی خواهد کرد.

دراین نشست اعضای شورای بسیج پیرامون اثرات مخرب برنامه های ماهواره ای دربین خانواده ها ،وجود فساد و رشوه در ادارات، گسترش قاچاق کالاهای ممنوعه وافزایش بزه و طلاق دراین شهرستان مطالبی بیان کردند.

آنان آگاه سازی، ارایه برنامه های آموزش و جذاب درسطح جامعه بخصوص در مدارس و دانشگاهها را از راهکارهای مفید در مقابله با برنامه های ماهواره عنوان کردند. انتقاد از عملکرد صدا وسیما درخصوص نبود برنامه ریزی صحیح برای مواجهه با برنامه های مخاطب پسند شبکه های ماهواره ای غربی و نبود فیلم های جذاب و شاد در شبکه های این رسانه از دیگر دیدگاههای حاضران دراین نشست بود.

آنان خواستار بهره مندی از سیستم دیجیتال صدا وسیما در شهرهای شمالی استان بوشهر بویژه شهرستان گناوه شدند که در زمان حاضر از آن محروم هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  9