روحانی تذکر گرفت

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات شفاهی از رئیس جمهور خواستند هرچه زودتر گزینه تصدی وزارت علوم را اعلام کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از مهر: در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی تعدادی از نمایندگان تذکرات شفاهی خود را خطاب به مسئولان اجرایی کشور بیان کردند.

محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی مردم کردستان منتظر سفر شما به این استان هستند و درنگ بیش از این دلیلی ندارد.

وی همچنین از رئیس جمهور خواست با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید هر چه زودتر گزینه وزارت علوم را اعلام کند.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما بسیاری از مدارس کردستان امکانات لازم را ندارند و نگذارید حادثه شین آباد دوباره تکرار شود.

شهلا میرگلو بیات نماینده مردم ساوه در تذکری ضمن شاکر بودن از خدا برای سلامتی رهبر انقلاب گفت: آقای روحانی فرصت خدمتگذاری کوتاه است اجازه ندهید فرصت سوزی شود مردم دیگر توان بازی های سیاسی کودکانه را ندارند.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و هیات دولت این چه حمایت از تولیدی است که هر روز کالاهای بی کیفیت وارد کشور می شوند؟

حلیمه عالی نماینده مردم زابل در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: در سفر شما به این استان اعتبارات زیادی برای پروژه های عمرانی اختصاص داده شد اما به علت سوء مدیریت و انحراف دستگاه های اجرایی این استان این اعتبارات و طرح ها به صورت ابتر باقی مانده است.

رسول خدری نماینده مردم پیرانشهر در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: حادثه شین آباد این نگرانی را در تک تک نمایندگان مجلس به وجود آورده است که در حوزه های انتخابیه شان چنین حادثه ای دوباره تکرار شود.

وی همچنین از مسئولان اجرایی خواست دیه کامل و کمک هزینه حادثه دیدگان شین آباد را به خانواده های آنها پرداخت شود.

خدری همچنین از رئیس جمهور خواست هرچه زودتر وزیر علوم را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  3  =