خواجه‌وند: نتیجه جلسه با خادم، حمایت از دایی و رحیمی بود

مهدی خواجه‌وند نتیجه جلسه رحیمی با خادم را تاکید بر حمایت از علی دایی و کادر فنی پرسپولیس عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از ایسنا سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره لغو نشست هیات مدیره و جلسه او و رحیمی با خادم، اظهار کرد: مشکلاتی پیش آمد که جلسه هیات مدیره به هفته آینده موکول شد. پس از اتفاقاتی که روز گذشته افتاد و مصاحبه‌هایی که مدیران باشگاه انجام دادند، خادم زحمت کشید و با هر دو طرف صحبت‌هایی را انجام داد. خوشبختانه همه چیز ختم به خیر شد و قرار شد از این به بعد دوستان در راستای اهداف باشگاه صحبت کنند.

 

او درباره اظهارات رحیمی مبنی بر مشکلات اسپانسر باشگاه گفت: تاکنون اسپانسر به تعهدات خود عمل کرده است و 10 میلیارد به باشگاه پرداخت شده، تنها یک فقره چک برگشت خورده بود که در وهله اول قسمتی از پول آن چک به باشگاه رسید و باقی پول هم قرار است تا پایان مرداد پرداخت شود.

 

خواجه‌وند با اشاره به نظر خادم مبنی بر مشکلات باشگاه گفت: در کل خروجی جلسه تاکید کامل بر حمایت از دایی و مدیرعامل باشگاه بود. به نظر من صحبت‌های روز گذشته سیاسی و رحیمی نباید در رسانه‌ها انجام می‌شد اما به هر حال اتفاقی است که افتاد و باید به فکر آینده بود.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسر باشگاه به وزارت ورزش برای اجرای تعهدات خود ضمانت بانکی داده است یا خیر گفت: در قرارداد چند ضمانت بانکی پیش‌بینی شده است تا مشکلی در طول فصل به وجود نیاید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  45  =  51