دایی پس از مساوی: برای شروع بد نبود

علی دایی می گوید، تیمش با بدشانسی سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل نفت تهران با تسلیت به مناسبت درگذشت ناصر احمدپور و حسین معدنی اظهار کرد: امروز برای شروع بازی بدی نبود. مخصوصا در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. موقعیت های ما کمی بهتر از حریف بود. فکر می کنم در نیمه دوم فشار بیشتری آوردیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. از روند بازیکنان در نیمه دوم راضی هستم و امیدوارم که عملکردمان در آینده بهتر باشد.

او درباره گلی که پرسپولیس خورد ادامه داد: صحبت کرده بودیم که فرصت شوتزنی به تیم نفت ندهیم اما این فرصت یک یا دو بار به حریف داده شد و متاسفانه از بدشانسی ما یا خوش شانسی نفت با برخورد توپ به تیر دروازه گل شد. فوتبال همین است. ما از یک قدمی نتوانستیم گل بزنیم.

دایی گفت: سعی می کنیم با بازبینی فیلم بازی نقاط ضعف را دربیاوریم. بعد از دو، سه ماه به عنوان بازی اول خوب بود. تیم نفت حریف دست و پا بسته ای نبود. آنها یکی از تیم های قدرتمند لیگ هستند که سهمیه آسیا را کسب کرده اند. با این حال امروز در کمال بدشانسی سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

دایی درباره داوری گفت: همانطور که می دانید طبق اعلامیه آقایان نمی توانیم درباره داوری صحبت کنیم. مطمئنا خود جام جهانی مدرسه بزرگی برای همه ما و مردم بود. اما اینجا قانونی وضع می کنیم که خودمان به آن اعتقاد نداریم. بازی آرژانتین را مثال می زنم. کادر فنی ما به داور صربستانی چقدر اعتراض کرد؟ حتی از این داور به فیفا هم شکایت کردیم. یک بام و دو هوا که نمی شود. وقتی اینجا نتوانم از حقم دفاع کنم قضاوت را به شما و مردم می سپارم. این بازی چقدر وقت اضافه داشت؟ یا در صحنه پنالتی چه اتفاقی افتاد؟ با این وجود برای صالحی آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: ما که نمی توانیم این روند را تغییر دهیم. به خاطر آرامش تیمم نمی توانم حرف بزنم. اما دیداری که مقابل فولاد در دقیقه 91 با خطای هند افشین باختیم چه شرایطی را ایجاد کرد؟ باید کلاس های توجیهی بزرگی برای داوران مان بگذاریم. با این صحبت نکردن ها چه چیزی درست می شود؟ اینگونه یک دیکتاتوری درست کرده اند. با صحبت نکردن ما داوری ها درست می شود؟ باید به قانونی که وضع می کنیم خودمان عمل کنیم و بعد از علی دایی بخواهیم که درباره داوری صحبت نکند.

او درباره شعار هواداران استقلال علیه خود در بازی شب گذشته گفت: من راجع به این مسائل نمی توانم حرف خاصی بزنم. اما اگر قانونی را وضع کردید باید به آن عمل کنید. طرفداران استقلال برای من محترم هستند و کاری به این مسائل ندارم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  6  =