رحیمی استعفا داد؟!

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید که استعفای رحیمی از سمت مدیرعاملی این باشگاه شایعه است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید که استعفای رحیمی از سمت مدیرعاملی این باشگاه شایعه است.

مهدی خواجه‌وند درباره شایعه استعفای علیرضا رحیمی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تهران اظهار کرد: من هم امروز این شایعه را شنیده‌ام اما این موضوع فقط در حد همین شایعه است و مشکل خاصی در باشگاه وجود ندارد، اتفاقاً امروز رحیمی به باشگاه آمده بود. صبح کارهایش را انجام داد و پس از آن رفت.

وی ادامه داد: نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا درست می‌شود، درست است که در حال حاضر مشکلات زیادی در باشگاه وجود دارد اما این دلیل نمی‌شود که رحیمی بخواهد قبل از شروع فصل ازمسئولیت شانه خالی کند، فعلاً بازیکنان تیم در حال تمرین هستند و خود را برای بازی روز جمعه آماده می‌کنند. رحیمی هم به همراه سایر مسئولان باشگاه به دنبال رفع آخرین مشکلات هستند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد جذب مدافع تیم ملی کاستاریکایی نیز خاطرنشان کرد: قرار بود این بازیکن ظرف امروز و فردا به ایران بیاید و مذاکرات نهایی با او انجام شود، بنابراین فکر نمی کنم مشکل خاصی در این زمینه وجود داشته باشد و پس از حضور اومانیا در تهران با او قرارداد خواهیم بست. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  −    =  29