حمایت بانک ملت از کودکان بی سرپرست

مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت با حضور در شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) در جنوب تهران، با کودکان تحت پوشش بهزیستی و مربیان این مرکز دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این دیدار محمدرضا ساروخانی مدیرعامل بانک ملت، با اظهار خرسندی از حضور در جمع کارکنان و کودکان این مرکز گفت: کارکنانی که در این گونه مراکز کار می کنند احساس و علقه ای فراتر از احساس وظیفه سازمانی و مسوولیت اجتماعی خود دارند، زیرا کار مراقبت از این کودکان به ویژه کودکانی که با مشکلات جسمانی و روحی رو به رو هستند، کار بسیار دشواری است که از سوی مربیان و کارکنان این مراکز به خوبی انجام می شود.

مدیرعامل بانک ملت گفت: کودکان مرکز، فرزندان ما هستد که حق دارند در جای امن و مناسبی زندگی کنند و کسانی هم که از کودکان مراقبت می کنند، باید در فضای دلنشینی کار کنند.

وی با بیان این نکته که حمایت های بانک ملت از سازمان بهزیستی در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی است اظهار داشت: بانک ملت در زمینه های دیگر نیز فعالیت دارد ولی اهمیت این کار بیشتر است چون با مراقبت از کودکان، آینده ای مناسب تر برای آنان در اجتماع رقم زده می شود.
نصیری، مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی نیز با قدردانی از بانک ملت به دلیل کمک در احداث ساختمان جدید شیرخوارگاه گفت: ساختمان پیشین شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) قدمتی 50 ساله داشت که با حمایت بانک ملت و خیران یکی از زیباترین شیرخوارگاه های بهزیستی در جنوب تهران احداث شد و امیدواریم این اتفاق برای شیرخوارگاه های شبیر و ترکمانی نیز بیفتد.

در پایان بازدید مدیران ارشد از شیرخوارگاه حضرت رقیه (س)، با اهدای لوحی به محمدرضا ساروخانی مدیرعامل بانک ملت، وی به عنوان مددکار افتخاری بهزیستی معرفی شد.

دکتر همایون هاشمی رییس سازمان بهزیستی در این لوح سپاس آورده است: باعنایت به ماده واحده لایحه قانونی تشکیل سازمان بهزیستی کشور مبنی بر مشارکت افراد داوطلب و خیران در راستای توسعه خدمات بهزیستی و خدمت رسانی بیشتر به جامعه هدف در جهت تحقق اهداف سازمان و با در نظر گرفتن این مهم که بر اساس تعالیم بزرگان دینی نوع دوستی و دستگیری از قشر محروم در فرهنگ اسلامی –ایرانی ما قدمت دیرینه ای داشته است، لذا از این رو نظر به شناخت و ظرفیتی که در شما نسبت به مشارکت در امور خیرخواهانه وجود دارد، باعث خرسندی است جنابعالی را به عنوان مددکار افتخاری بهزیستی معرفی کنیم.

در ادامه این لوح سپاس آمده است: بی شک بزرگ ترین پاداش های مادی و معنوی متعلق به کسانی است که در امر حمایت از نیازمندان و محرومان هرگز از تلاش بازنمی ایستند و با قدم نهادن در این راه، مسیر روشن و هموار را به دیگران هدیه می دهند.
ساختمان جدید شیرخوارگاه رقیه چندی پیش با مشارکت بانک ملت و جمع دیگری از خیران و با حضور رییس مجلس و رییس سازمان بهزیستی به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
در شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) در منطقه یاغچی آباد 80 کودک زیر شش سال بی سرپرست یا بد سرپرست نگه داری می شوند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  3