حماس تمدید آتش‌بس را نپذیرفت

جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که هر گونه آتش‌بس انسانی بدون عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست و بازگشت مردم به منازل‌شان بی معناست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که هر گونه آتش‌بس انسانی بدون عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست و بازگشت مردم به منازل‌شان بی معناست.

به نقل از سایت الجزیره، سامی ابوزهری، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس بامداد امروز (یکشنبه) در واکنش به اعلام آتش بس یک جانبه 24 ساعته از سوی کابینه امنیتی "اسرائیل"، اظهار داشت: هر گونه آتش بس بدون عقب نشینی ارتش صهیونیستی به آن سوی مرز غزه و بدون بازگشت فلسطینیان به منازل‌شان و بدون امکان انتقال مجروحان و شهدای مناطق تخریب شده به بیمارستان های غزه بی‌فایده و غیرمنطقی است.

فوزی برهوم، سخنگوی حماس نیز به خبرگزاری فرانسه گفت: در صورتیکه هر آتش بس انسانی موجب عقب‌نشینی تانک‌های اسرائیلی از مرز غزه نشود، آوارگان فلسطینی نتوانند به منازل‌شان بازگردند و نتوان تمام شهدا و زخمی‌شدگان را به بیمارستان‌ها منتقل کرد، هیچ ارزشی ندارد.

دشمن صهیونیستی شب گذشته اعلام کرد که با تمدید آتش بس 24 ساعته موافقت می‌کند، این در حالی است که در آتش بس 12 ساعته روز شنبه چند بار این آتش بس را نقض کرد و در حین آتش بس به عملیات خود در داخل غزه ادامه می داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  6