ماه رمضان قیمت مسکن را کاهش داد

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی از کاهش 3/1 درصدی قیمت مسکن در تهران طی نیمه‌اول تیرماه نسبت به خرداد93 خبر داد و گفت: رکود ناشی از معاملات در ماه مبارک رمضان باعث کاهش قیمت‌ها شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روزنامه دنیای اقتصاد: معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی از کاهش 3/1 درصدی قیمت مسکن در تهران طی نیمه‌اول تیرماه نسبت به خرداد93 خبر داد و گفت: رکود ناشی از معاملات در ماه مبارک رمضان باعث کاهش قیمت‌ها شد.

براساس آماری که دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن در اختیار حامد مظاهریان قرار داده است، متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان در شهر تهران طی 15 روز اول تیرماه امسال به 4 میلیون و 300 هزار تومان رسید که در مقایسه با قیمت 4 میلیون و 350 هزار تومانی خردادماه، کاهش حدود 3/1 درصدی اتفاق افتاده است.

روند افت‌وخیز قیمت مسکن از ابتدای سال تاکنون به این صورت بوده که در فروردین امسال حدود 6 درصد افزایش به‌وجود آمد سپس در اردیبهشت کاهش 7 درصدی ثبت شد و در خرداد مجددا 5 درصد به متوسط قیمت اضافه شد. اکنون مسیر بازگشت قیمت مسکن در اولین ماه تابستان دوباره برقرار شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  2