رونمایی از بسته ضد رکود اقتصادی دولت

معاون رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: بزودی بسته جامع ضد رکود اقتصادی از سوی دولت رونمایی می شود.

محمد شریعتمداری عصر سه شنبه در حاشیه دیدار از مجتمع فولاد چهارمحال و بختیاری در پاسخ به سوال ایرنا مبنی چگونگی حمایت دولت از واحدهای تعطیل شده بخش صنعت در دولت گذشته افزود: دولت تهمیدات جامع و کاملی در حوزه پولی و بانکی در نظر گرفته است و اجرای طرح قابل ملاحظه برداشتن رکود از اقتصاد ایران در نظر گرفته شده و بسته آن نیز بزودی رونمایی می شود.

وی گفت:در این رابطه آنچه برای حمایت از فعالیت های اقتصادی به صورت قانون یا مصوبه هیات دولت ابلاغ شود، با اولویت حمایت از واحدهای نیمه تعطیل بزودی به استحضار مردم می رسد.

به گفته وی، تعطیلی واحدهای صنعتی، امری ساختاری و اساسی نیست و دولت به صورت جدی بدنبال بازگشت این واحدها به چرخه تولید است.

معاون رییس جمهوری اسلامی ایران گفت:واحدها و طرحهای نیمه تمام که در چهارمحال و بختیاری وجود دارد حدود 25درصد صنعت استان را شامل می شود.

شریعتمداری گفت: بخشی از این صنایع نیز به صورت نیمه تعطیل درآمده است یا به صورت تولید حداقلی فعالیت خود را دنبال می کنند.

به گفته وی،در راستای حمایت از این واحدها نیز کمیته کارشناسی تشکیل شده است تا همه موانع بر سر راه این واحدها برداشته شود.

به گزارش ایرنا، مجتمع فولاد چهارمحال و بختیاری در منطقه صنعتی سفید دشت با تولید ظرفیت سالانه یک میلیون تن فولاد با 50درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  12