جمشیدیان می‌تواند از استقلال غرامت بگیرد

رییس هیات فوتبال استان تهران گفت: در صورتی که قرارداد احمد جمشیدیان به صورت موجه فسخ نشده باشد، این بازیکن می تواند یک و نیم برابر مبلغ قرارداد خود از استقلال غرامت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایرنا: رییس هیات فوتبال استان تهران گفت: در صورتی که قرارداد احمد جمشیدیان به صورت موجه فسخ نشده باشد، این بازیکن می تواند یک و نیم برابر مبلغ قرارداد خود از استقلال غرامت بگیرد.

ˈحبیب الله ابوالحسن شیرازیˈ روز سه شنبه اظهار داشت: ˈبهرام افشارزادهˈ مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته در نامه ای خواستار فسخ قرارداد جمشیدیان شد و پس از آن قرارداد ˈیعقوب کریمیˈ به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه افشارزاده در نامه خود اشاره ای به موجه یا غیرموجه بودن فسخ قرارداد جمشیدیان نکرده است، افزود: طبق ماده 22آیین نامه نقل و انتقالات باشگاه باید با دلیل موجه نسبت به فسخ قرارداد بازیکن اقدام کند و اگر دلیل موجه ای وجود نداشت، بازیکن می تواند یک و نیم برابر مبلغ قرارداد خود را به عنوان غرامت دریافت کند.

با این حال، ˈمحسن بزرگیˈ معاون حقوقی باشگاه استقلال اظهار داشت: قسخ قرارداد جمشیدیان قانونی بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

با توجه به پرشدن فهرست بازیکنان استقلال در فصل نقل و انتقالات، این باشگاه روز گذشته (دوشنبه) قرارداد جمشیدیان را فسخ کرد و با خارج شدن نام این بازیکن از فهرست آبی پوشان، قرارداد کریمی با باشگاه استقلال در هیات فوتبال استان تهران ثبت شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  ⁄  9  =