حمایت معاون روحانی از حساسیت‌ مجلس

معاون پارلمانی رئیس جمهور توضیحاتی درباره‌ی جلسه غیر علنی ظریف با نمایندگان داد و این جلسه را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: معاون پارلمانی رئیس جمهور توضیحاتی درباره‌ی جلسه غیر علنی ظریف با نمایندگان داد و این جلسه را مثبت ارزیابی کرد.

مجید انصاری در جمع خبرنگاران در این باره گفت: حضور دکتر ظریف وزیر امور خارجه و سرپرست تیم مذاکره کننده هسته‌یی در مجلس در فواصل مختلف مفید است.

او ادامه داد: جلسه امروز نیز جلسه خوبی بود و ایشان توضیحاتی را که لازم می‌دانستند و اطلاعات مورد نظرشان را به نمایندگان منتقل کردند.اینگونه جلسات هم تبادل اطلاعات و هم آشنایی نسبت به دیدگاههای مختلف است و جلب حمایت بیشتر مجلس شورای اسلامی از تیم مذاکره کننده را در پی خواهد داشت.

انصاری تاکید کرد:ما به سهم خودمان به عنوان دولت از حمایت‌ها و حساسیت‌های مجلس نسبت به مسائل مختلف دولت از جمله مذاکرات تشکر می کنیم مطمئنا جلسات و نشست‌هایی از این دست در جهت تبادل اطلاعات و نهایتا دستیابی به منافع ملی مفید و موثر خواهد بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: جلسه امروز هم در فضایی مثبت و خوب بود. دکتر ظریف سخنان ارزشمندی داشتند وتاکید آقای لاریجانی هم براین بود که مجلس هم با حساسیت مذاکرات را دنبال و هم از تیم مذاکره کننده برای تامین منافع ملی حمایت می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  80