چشم‌انداز‌های مهیج از آینده اینترنت

در سال 2020 بیش از 26 میلیارد محصول مختلف به اینترنت متصل خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این روزها در مورد اینترنت اشیا زیاد شنیده‌ایم. تحولی که همه می‌دانیم جهان پیرامون ما را دچار تغییرات گسترده می‌کند.
به گزارش اینفورمیشن ویک، مهم‌ترین نتیجه همه‌گیر شدن اینترنت اشیا قابلیت اتصال انواع اشیا و وسایل به دنیای مجازی است. بنابراین همه لوازم خانگی، اتومبیل‌ها، نوشت‌افزار و هر آنچه شما تمایل داشته باشید به اینترنت متصل می‌شود.
بررسی‌های موسسه گارتنر نشان می‌دهد که در سال 2020 بیش از 26 میلیارد محصول و کالای مختلف در سراسر جهان به اینترنت متصل خواهند شد و درآمدی که از محل طراحی این نوع محصولات نصیب سازندگان آنها می‌شود از مرز 300 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت. به گزارش خبرگزاری فارس شاید باور کردن چنین تحولاتی در سال 2014 اندکی دشوار باشد، زیرا در شرایط فعلی تنها تلویزیون، گوشی‌های همراه و رایانه‌ها به اینترنت متصل می‌شوند، اما اگر به این نکته توجه کنیم که شرایط فعلی دنیای فناوری حتی پنج سال پیش از این هم به دشواری قابل تصور بود، ممکن است راحت‌تر تحولات پرشتاب آینده را بپذیریم. سازندگان محصولات سازگار با اینترنت اشیا به بسیاری از نیازهای مردم اعم از کنترل سلامت و بهداشت و همین طور خودکار شدن امور منزل توجه جدی دارند. بدیهی است که در این صورت می‌توان انتظار داشت محصولات بسیار جذابی برای مردم عادی عرضه شود که از پوشیدنی‌های سازگار با تازه‌های دنیای فناوری تا سیستم‌های پیشرفته کنترل منزل را می‌توان نام برد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

87  −  83  =