کودکان کشته شده در غزه به روایت یونیسف

صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در گزارشی اعلام کرده که طی 13 روزی که ارتش اسراییل حملات خود را علیه نوار غزه آغاز کرده، 59 کودک تاکنون جان خود را از دست داده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،
به گزارش ایرنا ؛ مدیر اجرایی سازمان یونیسف اعلام کرده است : کودکان بیشترین سنگینی بار خشونت های روزافزون رژیم صهیونیستی در نوار غزه را به دوش می کشند و تاکنون در حملات این رژیم به غزه صدها کودک دیگر زخمی شده اند.
 
به گزارش پایگاه خبریˈالیوم السابعˈ، انتونی لیک با صدور بیانیه ای نسبت به عواقب جسمی و روحی حمله رژیم صهیونیستی به کودکان فلسطینی هشدار داده و افزوده است: کودکانی که شاهد این خشونت ها هستند و به آن عادت دارند، بیشتر اوقات ˈهمزاد پنداریˈ می کنند و در آینده به این همزاد پنداری پناه خواهند برند.
 
لیک ادامه داد: کارمندان یونیسف در گفت وگو با خانواده های کودکانی که تحت تاثیر عمیق این خشونت ها قرار گرفته اند، متوجه شدند که این کودکان شبها نمی توانند بخوابند و دائما کابوس می بینند، از خوردن غذا امتناع می کنند و کم کم نشانه های نداشتن تمرکز بر آنها ظاهر می شود.
 
وزارت بهداشت فلسطین در آخرین خبر خود درباره کشتار کودکان فلسطینی اعلام کرد که کوچکترین قربانی کودک فلسطینی ،دختر بچه یک و نیم ساله است.
 
بسیاری از شخصیت های بلندپایه کشورهای مختلف خواستار آتش بس فوری از سوی سازمان ملل در این حملات شده اند.
 
ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته در عملیات نظامی خود که آن را ˈصخره پایدارˈ نامیده، اقدام به حملات پیاپی به مناطق مختلف غزه کرده است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  4  =