پاسخ بانک مرکزی به مخاطب گنابادی

سرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
اینجانب ساکن شهرستان گناباد خراسان رضوی میباشم که در تاریخ 92/12/06 جهت دریافت قسط آخر وام مسکن روستایی به بانک ملی مرکزی گناباد مراجعه نموده ام و مسئولان بانک از پرداخت آن خودداری نموده و دلیل آن را قرار گرفتن در روزهای پایانی سال اعلام نموده اند و به اعتراضات اینجانب ترتیب اثر نداده اند ، در حالی که شعب بانک صادرات همین وام را برای واحد دیگر همین ساختمان پرداخت کرده اند .
ضمن تشکر خواهشمند است موضوع را پیگیری کنید.

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره 1078/ت مورخ 92/12/20 جنابعالی درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند،نامبرده از تسهیلات مشارکت مدنی روستای شعبه گناباد استفاده نموده که قسط آخر آن به علت محدودیت اعطای تسهیلات واریز نشده بودکه درسال جاری به ایشان پرداخت گردید.همچنین با عنایت به برخی محدودیت ها تبدیل مشارکت مدنی به فروش اقساطی فعلا میسر نمی باشد که به محض فراهم شدن شرایط،اقدام خواهد شد.

اداره روابط عمومی
سهیل ایلداری        مهدیه نعیمی تبریزی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  3