تخفیف ٥٠ درصدی دستگاه‌های رمزیاب (OTP) بانک صادرات

هیأت مدیره بانک تصویب کرد:

بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌های کتاب سراسر کشور دستگاههای رمزیاب (OTP) را با ٥٠ درصد تخفیف به متقاضیان عرضه میکند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات، براساس مصوبه هیات مدیره این بانک، مشتریان و متقاضیان استفاده از سیستم اینترنت بانک صادرات ایران میتوانند ضمن ثبت نام در سامانه یادشده نسبت به تهیه دستگاه رمزیاب (OTP) در نمایشگاه‌های کتاب سراسر کشور در سال ١٣٩٣ اقدام و از ٥٠ درصد تخفیف ویژه برخوردار گردند.

بر اساس این گزارش این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات نوین را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه میگردد و دارای قابلیتهای فراوانی نظیر انتقال وجه، رویت صورتحساب، تعیین مبلغ چک و … میباشد که تاکنون بیش از ٣٣٧هزار مشتری در این سامانه عضو شده و ماهانه به طور متوسط ٩ میلیون تراکنش را انجام میدهند.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالتهای فرهنگی و اجتماعی خود برای هفتمین سال متوالی با عنوان حامی یار مهربان زمینه انجام کلیه فعالیتهای بانکی را در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراهم نمود و به دلیل ارائه خدمات بانکی گسترده، متنوع و مناسب به هموطنان در سال جاری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  2  =