پشتیبانی خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین توسط کارشناسان مرکز ارتباط نوین

کارشناسان مرکز ارتباط نوین، خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین را 24 ساعته پشتیبانی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور در طی سال‌های گذشته همواره کوشیده است با فراهم‌سازی بستر مناسب و ارایه خدمات، زمینه رضایت‌مندی مشتریان خود را فراهم کند که گسترش منطقی شعب، معرفی خدمات نوین و دسترسی آسان مشتریان به بانک در تمام ساعات شبانه روز از آن جمله است.
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک به منظور دسترسی آسان مشتریان در تمام ساعات شبانه روز علاوه بر معرفی خدمات 24 ساعته الکترونیکی، از سال 1385 نسبت به راه‌‌اندازی مرکز 24 ساعته ارتباط نوین نیز اقدام کرده است که کارشناسان این مرکز در تمام ساعات شبانه‌ روز آماده پاسخگویی به سوالات، نظرات و پیشنهادات هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند.
مشتریان بانک اقتصادنوین در حوزه خدمات بانکی و بانکداری الکترونیکی از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک، خدمات کارت، پیام کوتاه، خودپرداز و …. تحت پوشش این مرکز قرار دارند و کارشناسان این مرکز در تمام ساعات شبانه آماده راهنمایی و سرویس به مشتریان این بانک و استفاده کنندگان از خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین هستند.
بر این اساس مشتریان و دارندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین در سراسر کشور به ترتیب می‌توانند از طریق شماره‌های 48031000-021 ، 48031480-021 و شماره رایگان 900900007 تماس حاصل نمایند.
همچنین مشتریان بانک می توانند از طریق صفحه ورودی سایت بانک و نقطه ارتباطی "مرکز ارتباط نوین"، با این مرکز ارتباط داشته و به صورت برخط (on line) پاسخ دریافت نمایند.
لازم به ذکر است کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوین در صورت لزوم نسبت به پیگیری موارد مطروحه از سوی مخاطبان اقدام و با برقراری تماس پیگیری نسبت ارایه اطلاعات به مشتریان اقدام خواهند کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  −    =  23