گفتگویی جالب با پدر علیرضا حقیقی

گفتگویی جالب با پدر علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های تیم ملی در جام جهانی 2014 در درون دروازه درخشید و توانست نظر فوتبال دوستان را به خود جلب کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، درخشش فوق‌العاده حقیقی در درون دروازه باعث شد فیفا وی را در بین 10 دروازه‌بان برتر جام جهانی قرار دهد این موضوع بهانه‌ای شد تا با پدر علیرضا حقیقی گپ و گفت خودمانی ترتیب دهیم و نظر وی را در مورد پسرش جویا شویم.
 
-از اوضاع و احوال علیرضا در برزیل جویا می‌شوید؟

بله، علیرضا قبل از هر مسابقه با خانه تماس می‌گیرد و از ما و مردم ایران التماس دعا دارد و با هر تماس می‌گوید که انرژی می‌گیرم. دیروز نیز در تماس تلفنی از شرایط تیم و وضعیتش صحبت کرد و گفت تمام بازیکنان آماده و سرحال هستند خودم هر سر حال و قبراق هستم و برای صعود به مرحله بعد آماده هستیم.
 
-از اینکه پسرتان در جام جهانی برزیل درخشیده چه احساسی دارید؟
 
از اینکه مردم ابراز احساساتشان را در پیام‌هایی به ما می‌رسانند من هم احساس رضایت می‌کنم و با هر تماس علیرضا این پیام‌های شادی مردم را به وی انتقال می‌دهم و تا انرژی بگیرد.
 
-چه دعایی برای موفقیت علیرضا در جام جهانی می‌کنید؟

برای من هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران فرقی ندارند و همه آن‌ها فرزند من هستند و فرقی با علیرضا ندارند من دعاگوی همه آنها هستم. امیدوارم امام زمان (عج) نیز بچه‌های تیم ملی را کمک کند تا بتوانیم از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم.
 
-مادر علیرضا حقیقی بازی پسرش را می‌بیند چه می‌گوید؟

مادر علیرضا بیمار است و ما به خاطر بیماری وی سعی می‌کنیم اجازه ندهیم بازی را تماشا کند چرا که استرس برایش خوب نیست. مادر علیرضا قبل از هر بازی برای موفقیت تیم ملی سوره "یس" می‌خواند و برای تمام بازیکنان دعا می‌کند.
 
-نظرتان در خصوص واکنش خارجی‌ها نسبت به خصوصیات فیزیکی و ظاهر علیرضا حقیقی چیست؟

من فکر می‌کنم علیرضا در مرحله اول باعث افتخار ایران شده است علیرضا نشان داد انگشت کوچیکه ایرانی‌ها است.
وی با خنده گفت: بالاخره وی به عنوان خوش تیپ‌ترین فوتبالیست شناخته شده است که خصوصیات ظاهری‌اش ژنتیکی است.

 
-با درخشش علیرضا حقیقی در جام جهانی چه تیمهایی خواستار جذب وی شدند؟

علیرضا قبل از جام جهانی هم پیشنهادهای زیادی داشت اما الان با توجه به درخشش در جام بیستم پیشنهادهای زیادی از سوی کشورهای صاحب فوتبال از جمله اسپانیا، پرتغال، انگلیس، فرانسه، آلمان دارد.

-آیا پیشنهاد از سوی باشگاه استقلال هم داشته است؟
 
باشگاه استقلال هم خواهان جذبش بودند اما علیرضا پسر پرسپولیس است و با احترامی که برای قلعه‌نویی قائل است دوست ندارد به استقلال برود چه مربیانی در موقعیت و پیشرفت حقیقی موثر بودند. مرحوم مجید سبزی که روحش شاد باشد امیر جهانگیری، مجید پروین نقش به سزایی در پیشرفت و موفقیتش نقش داشته وحید قلیچ‌، بهروز سلطانی، سعید عزیزیان یحیوی بیشترین نقش را بری علیرضا ایفا کردند.

-نظرتان درمورد پیش‌بینی که عنوان کرده بود 10 سال دیگر عابدزاده می‌شوم چیست؟

علیرضا عابدزاده را به عنوان دروازه‌بان دوست دارد و همواره از وی به عنوان الگوی خود یاد می‌کند.

-شما همیشه از علیرضا درقبال مطالب روزنامه‌ها دفاع می‌کردید اکنون هم اینگونه است؟

بله من همیشه از پسرم در مقابل حرفها روزنامه‌ها رسانه‌ها دفاع کرده باید بگویم بعضی از قلم به دستان افرادی حسود و بخیل هستند و چشم دیدن موفقیتهای علیرضا را ندارند این رسانه‌ها گاهی مطالبی می‌نویسند که نادرست است و وقتی از مراجع قانونی آنها را به دادگاه می‌کشانیم اظهار ندامت و عجز می‌کنند چند بار این موضوع پیش آمد اما با دخالت علیرضا این مسئله فیصله پیدا کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  −    =  81