تبلت‌ های جدید ال.جی آماده ورود به بازار

ال‌جی الکترونیکس، پس از رونمایی از سه تبلت جدید در ماه می، عرضه تبلت‌های جدیدش را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: در اروپا عرضه تبلت G Pad 7.0 آغاز شده و به دنبال آن G Pad 8.0 و G Pad 10.1 در چند هفته‌ آینده وارد بازار خواهند شد.

تبلتهای جدید G Pad تعادل مناسبی بین عملکرد، مشخصات و قیمت را برقرار می‌کند که خلاء بین تبلت‌های ساده و پیشرفته را پر خواهند کرد.

هر سه تبلت دارای پردازنده چهارهسته‌ای 1٫2 گیگاهرتز، یک گیگابایت RAM و نمایشگر True IPS HD 800×1280 هستند.این تبلت ها در رنگ‌های سیاه، سفید، قرمز، نارنجی و آبی ارائه می‌شود.

کوچک‌ترین تبلت ال‌جی، G Pad 7.0 یک مرکز سرگرمی قابل انتقال برای کاربران به حساب می‌آید. G Pad 8.0 ال‌جی تبلتی با ابعاد متوسط است که تجربه سرگرمی چندرسانه‌ای و قابلیت‌‍‌های چندکاره را ارائه می‌دهد. تبلت G Pad 10.1 از نمایشگر بزرگی بهره می‌برد که با باتری 8 هزار میلی‌آمپر کار می‌کند.

رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیکس، در رابطه با این تبلت‌ها گفته است: «ال‌جی نیازهای متفاوت مردم را درک می‌کند و می‌خواهد برای مشتریان گستره‌ای از گزینه‌های مختلف در ابعاد، ظاهر و قیمت‌های جذاب را فراهم کند که شامل بهترین‌های فناوری‌های ال‌جی است. با جدیدترین تبلت‌های ما، مشتریان می‌توانند دستگاهی را پیدا کنند که با سبک زندگی و نیازهای آنها هماهنگی بیشتری داشته‌باشد.»

در این سه تبلت صفحه ‌کلید هوشمند و پنجره دوگانه نیز تعبیه شده است. صفحه‌کلید هوشمند، که به عنوان یک فناوری اصلی در گوشی G3 – جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار ال‌جی – به کار رفته است، خطاهای تایپی را تا 75 درصد از طریق ردیابی و تحلیل عادات تایپ و حدس زدن چیزی که کاربر می‌خواهد تایپ کند کاهش می‌دهد. پنجره دوگانه می‌تواند صفحه را تقسیم کند و دو برنامه کاربردی را همزمان اجرا کند و راحت‌تر از همیشه از قابلیت چندکاره بهره برد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  7  =