ایجاد باجه بانک توسعه صادرات در کاشان

مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: باتوجه به توانایی تولیدی و صادراتی شهرستان کاشان، بانک توسعه صادرات برای داشتن باجه در این شهرستان آمادگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، دکتر بهمن وکیلی که همراه با هیاتی از مدیران بانک توسعه صادرات به شهرستان کاشان سفر کرده بود، در جلسه اتاق بازرگانی این شهرستان با اعلام این مطلب افزود: اگر گردش مالی صادرکنندگان در باجه چشمگیر باشد، حتی می‌توان روی شعبه شدن این باجه نیز تامل کرد.
به گفته دکتر وکیلی، هنر صادر‌کننده ایرانی این است که به‌رغم وجود سختی شرایطی چون تحریم و حضور رقبای سرسخت توانسته است با ورود به بازارهای جهانی چهره مطلوبی در عرصه صادرات از کشور ارائه دهد.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اعلام این مطلب که این بانک برای نقل و انتقالات ارزی براساس بانکداری غیرکلاسیک فعالیت می‌کند، اضافه کرد: تاکنون سابقه نداشته است که به غیراز کارمزدی که طرف خارجی از ما می‌گیرد، بانک حتی یک سنت را برای خود بردارد؛ یعنی بانک توسعه صادرات در شرایط رکود اقتصادی و تورم برخود واجب می‌داند با افزایش ندادن هزینه‌ها برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان، موجبات گرانی کالاها و خدمات فراهم نشود.
دکتر وکیلی تصریح کرد: بانک توسعه صادرات با درک الزام بانکداری متمرکز (Core Banking) به‌دنبال فراهم سازی زیر ساخت‌ها برای این امر است تا بتواند از این طریق بدون نیاز به حضور مشتری در محل شعبه خدمات و تسهیلات را از طریق اینترنت بانک ارائه کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  +    =  86