حل مشکل بانک مسکن با شرکت عمران

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره اینکه مشکل پرداخت‌های بانک مسکن به پروژه‌های مسکن مهر برطرف شده است، گفت: هم اکنون تمامی پرداخت ها از سوی بانک مسکن انجام می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حسن ولی پور در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت پرداخت‌های بانک مسکن به پروژه‌های مسکن مهر، اظهار داشت: مشکلی که بابت پرداخت‌ها با بانک مسکن بوجود آمده بود؛ حل شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بابت سندهایی که از سوی شرکت عمران به بانک مسکن ارسال شده است، پرداخت انجام شده است، گفت: پس از مذاکراتی که با بانک مسکن داشتیم، این مشکل حل شد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس  با اشاره به اینکه روند کار در شهر پردیس سرعت گرفته است، بیان کرد: با پرداخت صورت وضعیت ها پروژه های مسکن مهر در پردیس با سرعت بیشتری در حال انجام است.

وی پیش از این در گفتگو با مهر از عدم همکاری بانک مسکن برای پرداخت آورده متقاضیان به شرکت پردیس خبر داده و گفته بود: از تاریخ 3 اردیبهشت مدیریت شمال شرق بانک مسکن در تهران به اعلام نامه ای ارسال کرده که فقط برای واحدهای مسکونی پول پرداخت می شود؛ در حالیکه تمامی این پروژه مربوط به بخش مسکن می شود و هزینه واحدهای تجاری برعهده دولت و متقاضیان نیست.

در حال حاضر فقط 10 درصد از واحدهای مسکن مهر در شهر پردیس به اتمام رسیده و حدود 75 هزار واحد هنوز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد و قرار است تاپایان سال 94 تحویل متقاضیان شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

22  −    =  20