وام ازدواج فعلاً پرداخت نمی‌شود

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فعلاً از پرداخت وام ازدواج به جوانان خبری نیست، گفت: دولت کمیسیونی را برای از سرگیری پرداخت این وام تشکیل داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از نسیم آنلاین: معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فعلاً از پرداخت وام ازدواج به جوانان خبری نیست، گفت: دولت کمیسیونی را برای از سرگیری پرداخت این وام تشکیل داده است.

محمود گلزاری با بیان اینکه در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان توجه ویژه‌ای به لوایح بر زمین مانده در حوزه جوانان خواهد شد، گفت: فعلاً از پرداخت وام ازدواج خبری نیست؛ اما دولت کمیسیونی را برای از سرگیری پرداخت وام تشکیل داده است.

وی افزود: در نظر داریم بعد از برگزاری هفته جوان (17 تا 23 خرداد)، نسبت به جوانان مغروض زندانی که رفتار خاص مجرمانه‌ای نداشته‌اند، توجه ویژه‌ای کنیم.

گلزاری ادامه داد: در هفته ازدواج نیز، برنامه های آموزشی ویژه‌ای برای دوران قبل از ازدواج و یا احتمالاً بعد از طلاق خواهیم داشت که جزئیات آن اعلام خواهد شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امسال هیچ قولی به جوانان نمی‌دهیم، گفت: سال گذشته اعلام شده بود که جوانان منتخب در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به عنوان مشاور در دستگاه‌ها استخدام شوند، اما ما این موضوع را قبول نداریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −  91  =